سرمربی تیم شهرداری بندرعباس: می توانیم با همدلی شاگردانم صدر جدول را در دست بگیریم

بندرعباس- ایرنا- سرمربی تیم شهردار بندرعباس پس از پیروزی تیمش مقابل ایران جوان بوشهر گفت: با توجه به یک بازی کمتر از حریفان خود، می توانیم با همدلی و دقت بیشتر شاگردانم از فرصت هایی که در طول بازی به دست می آورند، صدر جدول را در دست بگیریم.

امیر خلیفه اصل سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: امروز بازی جذاب و درگیرانه ای داشتیم و ۲ تیم برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان آمده بودند اما تیم ما در میدان بهتر ظاهر شد و در پایان به حق خود رسید.
 وی بیان داشت: تیم ایران جوان بوشهر که در انتهای جدول قرار دارد، آمده بود تا از این دیدار امتیاز بگیرد و سعی در گل نخوردن و سپس استفاده از ضد حمله ها رل داشت.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس اظهارداشت:
 شاگردانم با توجه به باخت قبلی در این دیدار بازی قابل قبولی را ارائه دادند و موفق شدیم در نیمه نخست با پیروزی به رختکن برویم.
خلیفه اصل ابرازداشت: تلاش بازیکنانم در نیمه دوم و بازی رو به جلو آنان بازهم نتیجه داد و هادی دهقانی که دراین دیدار خوب ظاهر شد گل دوم را به ثمر رساند تا سه امتیاز را ازاین دیدار کسب کنیم.
تیم فوتبال شهرداری بندرعباس عصر امروز سه شنبه از هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میزبان تیم ایران جوان بوشهر بود و در پایان با نتیجه ۲ برصفر به پیروزی رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha