۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۱۷
کد خبر: 84602531
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برهانی: کم تجربگی‌ باعث باخت استقلال در شهرآورد امیدها شد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال امید استقلال گفت: از عملکرد بازیکنان استقلال در شهرآورد امیدها رضایت دارم؛ آنها نمایش خوبی را به اجرا گذاشتند اما در فاز دفاعی کم تجربه و کم تمرکز بودیم.

به گزارش ایرنا، «آرش برهانی» پس از پایان شهرآورد امیدها که با شکست ۳ بر ۲ تیمش خامه یافت، اظهار داشت: وقتی می بینم که فرهاد مجیدی به جوانان بازی می دهد خوشحال می شوم. در تیم بزرگ بازی دادن به جوانان خیلی سخت است. البته در فصل گذشته هم محمود فکری توجه خوبی به بازیکنان جوان داشت.

سرمربی امید استقلال اضافه کرد: متاسفانه هر روزی که ما بازی داشتیم تیم بزرگسالان ما هم بازی داشت و کادر فنی بزرگسالان نتوانست بیاید و شرایط جوانان استقلال را ببیند. با این حال امیدوارم چندین بازیکن در آینده از این نسل به فوتبال ما معرفی شوند.

برهانی تصریح کرد: به نظرم تمام تعویض‌های ما جواب داد و همه خوب کار کردند، از تمامی تعویض های خودم راضی هستم اما فشار دربی یک مقدار زیاد است و بازیکنان باید کم کم باتجربه شوند.

بازیکن اسبق استقلال گفت: باید تلاش کنیم تا در بازی‌های آینده این باخت را جبران و نتایج بهتری را کسب کنیم. به طور حتم در ادامه فصل از همین بازیکنان زیاد خواهید شنید. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha