امام جمعه کرمان: ارتقای کیفیت تعلیم در نظام آموزشی برنامه جدی می‌خواهد

کرمان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان کرمان تعلیم، تربیت و انقلابی بودن را سه ماموریت بزرگ و حساس آموزش و پرورش خواند و گفت: بخش تعلیم برنامه جدی نیاز دارد تا سطح کیفیت آن ارتقا پیدا کند. 

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌ سلیمانی روز سه شنبه در دیدار وزیر آموزش و پرورش به تشریح اهمیت تعلیم در نظام آموزشی پرداخت و افزود: آموزش و پرورش مانند گذرگاهی است که همگان برای کسب علم و دانش باید به نوعی باید از آن عبور کنند. 
امام جمعه کرمان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی محور انقلابی بودن است و آموزش و پرورش انقلابی می تواند کشور را متحول کند.
وی از دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواست در هر پست و جایگاهی به ارتقا و پیشرفت آموزش و پرورش کمک کنند.

اردوگاه راهیان نور شهید سلیمانی در کرمان راه اندازی می‌شود

به گزارش ایرنا محمدمهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: اردوگاه راهیان نور شهید قاسم سلیمانی در کرمان راه اندازی می شود.

وی ضمن تشکر از وزیر آموزش و پرورش به دلیل انتصاب رضا رضایی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان که مورد وثوق فرهنگیان است گفت: کلیات راه اندازی اردوگاه راهیان نور شهید سلیمانی در شورای برنامه ریزی استان تصویب شده که امیدواریم این موضوع به صورت جدی دنبال شود.
زاهدی با بیان اینکه عاشقان حاج قاسم از سراسر دنیا به کرمان می آیند تصریح کرد: مکتب شهید سلیمانی یک مکتب تربیتی و در حال تبیین است.
وی ادامه داد: موضوع مکتب حاج قاسم به لحاظ مجاهدت های میدانی، تربیتی، فرهنگی و اقتصادی یک منظومه است.
نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در شورای عالی آموزش و پرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شده که در کتب درسی بیشتر به بخش هایی از زندگی شهید سلیمانی پرداخته شود.
وی ادامه داد: تدبیری اندیشیده شده که حتی در سوال های استخدامی ادارات و نهادها نیز از مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سوالاتی  مطرح شود.
وزیر آموزش و پرورش صبح امروز (سه شنبه) با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد سپس به دیدار نماینده ولی فقیه در استان کرمان آمد.

وزیر آموزش و پرورش به منظور شرکت در آیین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار  یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به استان کرمان سفر کرده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha