فرمانده سپاه قزوین: سردار سلیمانی منافع مردم را در اولویت می‌دانست

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سردار سلیمانی منافع مردم را در اولویت می‌دانست و این روش را در سراسر طول عمر با برکت خود دنبال می‌کرد.

به گزارش ایرنا، سردار رستمعلی رفیعی آتانی شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی، اظهار داشت:   این ملت در جهت تحقق آرمان انقلاب و جمله معروف" ما ملت امام حسینیم" معطل نمی ماند و با خروش انقلابی به میدان می آید و یکدل و یکپارچه به آنهایی که دل در گرو غرب بسته اند آدرس ۹ دی را خواهد داد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: به دشمن آدرس سخنرانی عمار انقلاب، آیت الله مصباح را خواهیم داد و می گوییم که مصباح ها بیدار و در جریان انقلاب هستند، علامه های انقلاب فراوان هستند و از روشنگری در این مسیر دست نخواهند کشید.
 
سردار آتانی گفت: آنهایی که این روزها از نام حاج قاسم برای تجلیل ادبیات سیاسی خود، استفاده می‌کنند معرفی کنیم، قاسم سلیمانی همه چیزش براساس مبانی و بیانات مقام معظم رهبری بود و در نامه های خصوصی به فرزندانش، دختران و پسران و تمامی مردم ایران این مهم ذکر شده است و همواره بیشتر از منافع فرزندانش به منافع مردم می پرداخت.
 
وی افزود: خواندن داستان های زندگی شهید قاسم سلیمانی ما را نسبت به توجه بیشتر به شهدا و خانواده آنها حساس می کند و باید در این زمینه با تمام توان وارد شویم.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha