۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84600747
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش شدید برف و کولاک جاده سقز - مریوان را فرا گرفت

سنندج- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سقز گفت: با توجه به جریان کولاک و بارش شدید برف در گردنه‌ "کانی کنوتو سوران" ، تردد در مسیر سقز - مریوان تنها با همراه داشتن زنجیر چرخ امکانپذیر است.

محمود روحانی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر کولاک شدید در جاده سقز - مریوان (گردنه‌ "کانی کنوتو سوران") جریان دارد و از اول صبح تا کنون تیم های راهداری مستقر در این مناطق، جاده را برفروبی و برای سهولت تردد ، نمک پاشی کرده اند.

وی با بیان اینکه تردد در این مسیر ارتباطی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است، افزود: دید افقی رانندگان در این محور کاهش یافته است و با وجود اینکه جاده توسط تیم های راهداری نمک پاشی شده است ولی باید رانندگان با احتیاط کامل تردد کنند.

وی اضافه کرد: در همه مسیرهای ارتباطی شهرستان سقز بارش برف در جریان است و اکیپ های راهداری شهرستان در مناطق مختلف همچون چاپان، اباتو، مرکزی، حسن سالاران، بسطام و کیله شین مستقر هستند و به رانندگان خدمات ارایه می کنند.

روحانی زاده با اشاره به اینکه رانندگان حتما به زنجیر چرخ مجهز شوند، یادآور شد: رانندگان، خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی، اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سقز گفت: هم اکنون در همه محورهای ارتباطی شهرستان سقز تردد در جریان است اما باید رانندگان با زنجیر چرخ و با احتیاط تردد کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha