۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۲
کد خبر: 84600654
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش برف موجب کندی در تردد جاده‌ای خلخال شد

۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۲
کد خبر: 84600654
بارش برف موجب کندی در تردد جاده‌ای خلخال شد

اردبیل_ایرنا_ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت:بارش برف همراه با کولاک و محدودیت دید ناشی از مه غلیط در سطح جاده موجب کندی تردد خودروها در جاده‌های کوهستانی این شهرستان شده است.

 معروف خسروی روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: ارتفاع برف که از شب گذشته در جاده‌های  کوهستانی این شهرستان آغاز شده هم‌اکنون  به ۲۰ سانتیمتر در گردنه الماس واقع در جاده خلخال به اسالم رسیده است.

وی از برف روبی، نمک‌پاشی و تیغه‌زنی جاده‌های کوهستانی با استفاده از ماشین‌آلات مستقر در راهدارخانه الماس خبرداد و افزود: علاوه بر جاده خلخال به اسالم هم اکنون راهداران درهمه مسیرهای برف‌گیر مشغول برف‌روبی راه‌های ارتباطی بین شهری و روستایی منطقه هستند.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خلخال بیان کرد: در حال حاضر به استثنای جاده مسدود شده از برف خلخال به پونل، ماسوله و ماسال سایر راه‌های ارتباطی بین شهری و روستایی این شهرستان باز و تردد خودروها در جاده های خلخال به اسالم و خلخال  با کمک زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

او گفت: بارش برف تا پایان امروز ادامه خواهد داشت و مسافران و رانندگانی که قصد تردد از جاده های  کوهستانی خلخال را دارند لازم است که قبل از سفر، خودرو خود را  به تجهیزات زمستانی و سوخت کافی  مجهز کنند.

رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز گفت: بارش برف در که از بامداد امروز در سطح شهر خلخال و مناطق تابعه این شهرستان آغاز شده هم اکنون ادامه دارد و از آغاز بارندگی ۶ سانمتیمتر برف به همراه چهار میلیمتر برف ذوب شده در این شهر باریده است.

غلامرضا گلمرادی با بیان اینکه ناپایداری هوا وبارش های برف تا پایان امروز در منطقه ادامه خواهد داشت اظهار کرد:دمای  هوای صبح امروز خلخال به هشت درجه زیر صفر رسید که در مقایسه با حداقل دمای هوای روز قبل سه درجه سردتر شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha