۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۳۲
کد خبرنگار: 3138
کد خبر: 84600197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد شهرکرد شد

۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۳۲
کد خبر: 84600197
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد شهرکرد شد

شهرکرد - ایرنا - محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر روز دوشنبه، سیزدهم دی به منظور دیدار از دانشگاه شهرکرد و حضور در برنامه‌های کاری وارد چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش ایرنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به چهارمحال و بختیاری علاوه بر حضور در مراسم معارفه یاسر پیرعلی‌ به عنوان رییس‌ دانشگاه شهرکرد، دیدار و گفت‌وگویی نیز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و همچنین استاندار خواهد داشت.

بر اساس برنامه اعلام شده، زلفی‌ گل‌ پس از مراسم معارفه رییس‌ دانشگاه شهرکرد از تعدادی طرح‌های اجرایی و عملیات عمرانی در این دانشگاه بازدید می‌کند.

حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه شهرکرد و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان نیز از دیگر برنامه‌های‌ سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به شهرکرد است.

به گزارش ایرنا، دکتر یاسر پیرعلی به عنوان رییس‌ جدید دانشگاه شهرکرد دانش‌آموخته رشته دامپزشکی و عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی این دانشگاه با مرتبه علمی استادی است.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دانشجویی ریاست پژوهشکده بیماری‌های مشترک انسان و دام، معاون مدیرکل فرهنگی و مشاور انجمن‌های علمی دانشجویی و ریاست اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهرکرد اشاره کرد.

پیش از پیرعلی، سعید کریمی‌، ریاست‌ دانشگاه شهرکرد را برای بیش از سه سال برعهده داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha