۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84597627
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات کشتی قزوین با قهرمانی تاکستان پایان یافت

قزوین - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان گفت: مسابقات کشتی بزرگسالان استان در تاکستان با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.

علی رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  رقابت های کشتی بزرگسالان استان قزوین برای انتخاب تیم کشتی آزاد در سالن کشتی ۱۵ خرداد شهر تاکستان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این مسابقات ۶۲ کشتی گیر از شش شهرستان استان در پنج دوره با یک دیگر رقابت کردند و پس از انجام ۷۵ کشتی سه نفر برتر هر وزن برای تشکیل تیم کشتی آزاد بزرگسالان استان قزوین مشخص شدند.

این مسوول ورزشی افزود: در پایان این رقابت ها تیم تاکستان با کسب ۸۸ امتیاز، تیم قزوین با ۸۶ امتیاز و البرز با ۷۵ امتیاز مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رحمانی گفت: نفر اول هر وزن در ترکیب تیم استان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور که بیستم دی ماه در استان گلستان برگزار می شود به روی تشک خواهد رفت.

وی در ادامه با اشاره به مسابقات دیگری که در این شهرستان برگزار شده، افزود: روز گذشته میزبان مسابقه چندجانبه مچ اندازی مردان با حضور ۵۰ ورزشکار از سراسر استان در سالن حجاب بودیم که نفرات برتر آن مشخص شده و به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha