سلسله عصر شعرهای «جهان مرد» در کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه - ایرنا- مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: محفل اول از سلسله عصر شعرهای "جهان مرد" در دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، با همکاری کنگره بین المللی انتقام سخت در اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

«معصومه حسنی‌خونسار» روز جمعه به ایرنا افزود: این رویداد فرهنگی توسط محفل ادبی بیستون در اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، با همکاری کنگره بین المللی انتقام سخت و مشارکت تعدادی از استان های کشور، روز شنبه ۱۱ دی ماه سال‌جاری در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار می گردد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه اظهار داشت: این برنامه به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور با همکاری کنگره بین المللی انتقام سخت و محفل ادبی بیستون استان کرمانشاه با هدف گرامیداشت دومین سالگرد یاد و خاطر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

حسنی‌خونسار، ضمن تسلیت ایام شهادت سردار دلها افزود: محفل اول عصر شعر "جهان مرد" به زبان‌های کُردی و لری به میزبانی محفل ادبی بیستون در اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با مشارکت و حضور استان های کردستان، لرستان، کهکیلویه و بویراحمد، ایلام و استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی افزود: این نشست با حضور شاعران و نویسندگان فرهیخته کرمانشاهی به صورت پخش زنده در فضای اسکای روم به آدرس؛  skyroom.online/ch/nahaad/mahafel و سایت www.iranpl.ir و صفحه آپارات به آدرس aparat.com/iranpl پخش خواهد شد و علاقه مندان می توانند با انتخاب گزینه میهمان در فضای مجازی اسکار روم در برنامه حضور داشته باشند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از مردم و ارادتمندان به شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، سردار دلها دعوت کرد تا در این مراسم به صورت آنلاین حضور داشته باشند تا دومین سالگرد شهادت سردار هرچه باشکوه تر برگزار گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha