بصیرت رمز موفقیت مردم ایران در برابر فتنه‌گران است

کرمانشاه - ایرنا- مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه با اشاره به بصیرت و ولایت مداری مردم ایران اسلامی، گفت: بصیرت و دانایی رمز موفقیت مردم ایران در برابر فتنه گران و استکبار جهانی است.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام «حجت الله فاضلی» عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت نهم دی و دومین سالگر شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع جوانرود با بیان اینکه دشمنان از سر استیصال و ناتوانی دست به اقدامات و حرکت های کور و نابخردانه ای می زنند، افزود: این اقدامات ناشی از بی تدبیری و بدون عاطفه و خارج از انسانیت دشمنان است.

وی اظهار داشت: ملت ما تمام فتنه ها و توطئه های دشمنان را با بصیرت و ولایتمداری و توجه به وحدت کلمه و با اخوت و همدلی خنثی کرده اند و دشمنان را مایوس و نا امید نموده اند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جوانرود نیز با گرامیداشت ۹ دی و شهید سردار سلیمانی و همرزمانش گفت: مردم ایران اسلامی در روز نهم دی موجودیت و هستی نظام مقدس جمهوری اسلامی را با حضور خود بیمه کردند. 

حجت الاسلام «محمدمهدی مرادی» با بیان اینکه فتنه مردم را به اشتباه وا می دارد افزود: فتنه گران در این راستا با اقدامات شوم خود اسلام انقلابی و جهادی را هدف قرار داده بودند تا بصیرت را از مردم بگیرند. 

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با وحدت و همدلی پای آرمانهای اسلام و انقلاب ایستاده و با عزت و افتخار از آرمان‌های انقلاب دفاع می کنند.

به گزارش ایرنا؛ حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید و مردم در این حماسه انزجار خود را از اغتشاشگران و دشمنان نشان دادند و بر پیمان خود با ولایت تاکید کردند.

نهم دی در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha