بازی مقابل سپاهان سخت بود/ زمین استادیوم کیفیت مناسبی نداشت

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازی مقابل سپاهان اراک راحت نبود و شروع بازی مقداری تحت تاثیر زمین ناهموار استادیوم اراک و قدرت تیمی حریف بود.

به گزارش ایرنا، «یحیی گل‌محمدی» عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از دیدار مقابل سپاهان در اراک با تشکر از هواداران خوب اراکی افزود: هواداران مثل همیشه ما را مورد استقبال گرم خود قرار دادند و با شور و اشتیاق خیلی زیادی ما را همراهی کردند که از تک تک آنها تشکر می‌کنم‌

وی بیان کرد: این پیروزی ارزشمندی بود و امتیازات این بازی در جدول و لیگ مهم بود و
خدا رو شکر توانستیم با تلاش بچه‌ها و انرژی خوبی که از هواداران اراکی گرفتیم، این سه امتیاز را کسب کنیم.
سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: یکی دوتا موقعیت به حریف دادیم ولی رفته رفته روند کاری تیم خیلی بهتر شد و توانستیم توپ را به جریان بیندازیم و بیشتر همکاری کنیم.

گل‌محمدی عنوان کرد: در همین همکاری و بازی ترکیبی توانستیم به گل برسیم و نیمه دوم هم موقعیتی به حریف ندادیم، خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و در ادامه ضد حمله‌های خوبی زدیم.

وی اظهار داشت: در مجموع بازیکنان، بازی هوشمندانه‌ای داشتند و تمرکز خوبی در این بازی داشتند و از جان مایه گذاشتند که از تک تک بازیکنان و هواداران تشکر می‌کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: بازیکنان پرسپولیس امروز با غیرت و شرف بازی کردند و امیدوارم این روند را بتوانیم ادامه دهیم.

گل‌محمدی عنوان کرد:
کار امسال در لیگ برتر سخت‌تر از سال‌های گذشته است و امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.
وی یادآور شد: قبل از بازی هم اعلام کردم این بازی کاملا فنی است زیرا بازیکنان ۲ تیم فنی هستند و حیف شد چرا که باید این بازی در یک زمین چمن خوب و ورزشگاه مجهز برگزار می‌شد.

وی عنوان کرد: نمی‌خواهم بی‌احترامی نسبت به این ورزشگاه داشته باشم، ورزشگاه برای انجام این بازی مناسب نبود و بازی کردن در این زمین بیشتر به اتفاقات و ایستگاهی می‌رود و خیلی از لحاظ کیفی سطح بازی پایین می‌آید.

سرمربی تیم پرسپولیس اضافه کرد: به هر حال برخی مواقع مجبوریم تن به رای‌هایی دهیم که عجیب و غریب است، درست است که بازی را بردیم اما رایی که دادند برای فوتبال ما عجیب و غریب بود.

گل‌محمدی اظهار داشت: درست نبود که ۲ تیم که با وجود ورزشگاه مجهز، از میزبانی خود استفاده نکنند.

وی گفت: این رای به نفع یک تیم‌های دیگر است که سود می‌برند، رایی که داده می‌شود باید منفعت همه باشگاه‌ها در نظر گرفته شود.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: سپاهان تیم قابل احترام بوده و هست اما هیجانات فوتبال باعث برخی اتفاقات می‌شود که طبیعت فوتبال و این رشته ورزشی است.

گل‌محمدی بیان کرد: برای تک‌تک بازیکنان سپاهان احترام قائل هستم و آرزوی موفقیت دارم.

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در مهم‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز (چهارشنبه) در زمین بی طرف و در استادیوم ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که با نتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس پایان یافت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha