۹ دی ۱۴۰۰، ۸:۲۹
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 84594315
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۹ دی، روزی ماندگار در تاریخ زرین انقلاب اسلامی ایران

بروجرد - ایرنا - حماسه ۹ دی روزی ماندگار در تاریخ زرین انقلاب اسلامی ایران است که ملت در پاسخ به اهانت فتنه‌گران به شعائر دینی و ولایت فقیه خلق کردند.

به گزارش ایرنا ملت ایران در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حماسه‌ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند.

۹ دی حماسه‌ای بود که محاسبات دشمن را به هم ریخت، محاسباتی که با همکاری و برنامه ریزی عده‌ای کم از روی بغض و کینه شکل گرفته بود، اما در این روز حماسی یک بار دیگر امت اسلامی با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام مایوس شدند.

معاون استاندار و فرماندار بروجرد در این ارتباط به ایرنا گفت: حماسه مهم و تاریخی ۹ دی سال ۸۸ اوج ایستادگی و مقاومت ملت ایران و پایبندی آنان به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

احمد گودرزیان افزود: ملت ایران در حماسه عظیم ۹ دی به دنیا نشان داد با وحدت و همبستگی هرگز اجازه نمی دهند دشمنان داخلی و خارجی برای آنها تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: فتنه عظیم آمریکایی سال ۱۳۸۸ در این روز به دست مردم فهیم ایران اسلامی دفع شد و به همین دلیل ۹ دی با عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

امام جمعه بروجرد نیز در این باره گفت: حماسه ۹ دی تبلور بصیرت مردم و تجدید پیمان با ولایت فقیه و رهبری است که هیچ‌گاه فراموش نمی شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: حماسه ۹ دی حضور با شکوه مردمی بود که پشتیبان ولایت و رهبری بودند، ملت ایران همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی اظهار داشت: دشمنان همواره در حال توطئه علیه نظام هستند و حضور مردم در صحنه، آنان را نا امید و توطئه شان را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در حماسه ۹دی ۸۸ ملت ایران در پاسخ به هتاکی فتنه گران و اهانت به شعایر دینی و عزاداری ایام محرم به صورت خودجوش راهپیمایی و این اقدامات را محکوم کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha