۷ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 5253
کد خبر: 84593317
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم یادبود شهید ایرلو در وزارت امور خارجه برگزار شد

تهران - ایرنا - مراسم یادبود شهید حسن ایرلو سفیر کشورمان در یمن صبح امروز با حضور حسین امیر عبداللهیان در وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مراسم ترحیم شهید حسن ایرلو امروز سه‌شنبه با حضور با خانواده آن مرحوم، وزیر امور خارجه و مقامات لشکری و کشوری و برخی از سفرای مقیم تهران  در وزارت امور خارجه برگزار شد.  

حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن، جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی و در محل مأموریت به کرونا مبتلا شد و به علت عدم همکاری برخی از کشورها و کارشکنی در زود رسیدن به کشور، سی آذرماه به شهادت رسید.

شهید حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن به دلیل جراحات شیمیایی و محاصره دارویی یمن و ابتلا به ویروس کرونا و محدودیت بازگشت به ایران توسط ائتلاف سعودی، دیرهنگام و در شرایط نامناسب جسمی و در اوج درگیری با ویروس کرونا به کشور منتقل شد و بر اثر شدت بیماری به شهادت رسید.

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی اکبر صالحی معاون پژوهشی و قائم مقام رئیس فرهنگستان علوم ایران، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و  امیر حسین قاضی زاده معاون رییس جمهور و رییس بنیاد  شهید و امور ایثارگران،منوچهر متکی وزیر امور خارجه پیشین،خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران، سفرای روسیه و یمن در تهران نیز در این مراسم حضور دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست خارجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha