نماینده دشتستان:بودجه ۱۴۰۱ خوب و امیدوار کننده است

بوشهر- ایرنا- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ۱۴۰۱ نسبت به امسال بهتر و امیدوارکننده است و باید تلاش کنیم سهم استان از آن بیشتر شود.

به گزارش ایرنا، ابراهیم رضایی  شب در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: نسبت به بودجه حوزه های پژوهشی و علمی استان در سال آینده نگرانی هایی دارم که امید می رود با تدبیر به نتیجه مطلوب برسد.

وی با اشاره به ضرورت پرداختن به مسائل فرهنگی بیان کرد: مسائل اقتصادی نباید باعث غفلت کردن از مسائل فرهنگی شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی می خواهیم که از تشکل‌های انقلابی و فرهنگی حمایت کنند.

وی با اشاره به گرامیداشت سالروز ۹ دی افزود: واقعه ۹ دیماه روز تشخیص افراد بی بصیرت از افراد انقلابی و مومن و سالروز بیعت مردم انقلابی ایران با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدا است.

رضایی با تقدیر از مدیران پاسخگو، پای کار و عملگرا اضافه کرد: امروز کشور در مسیر پیشرفت قرار گرفته و در آینده جراحی‌های بزرگی به خصوص در حوزه اقتصادی اجرا می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم در حقیقت گرفتار و در سختی زندگی می کنند و لازم است از همه امکانات برای برطرف کردن مشکلات مردم  بهره برد.

وی با اشاره به اینکه امروز دولت انقلابی آیت الله رئیسی بر سرکار است گفت: با توجه به  جهت گیرها، سیاست‌گذاری‌ها و روحیه ها همه در مجلس، دولت و سایر دستگاه‌ها باید به دولت کمک کرد تا از مشکلات بزرگ فعلی عبور کرد.

رضایی اضافه کرد: دولت سیزدهم دولت تحقق گام دوم انقلاب است.

وی با تاکید بر شفافیت گفت: بهترین روش مقابله و مبارزه با فساد شفافیت و نهادینه کردن این اصل د رجامعه است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود:  مردم را باید محرم خود دانست آنها حق دارند که بدانند خدمتگزاران آنها چه کار می کنند.

وی برضرورت حفظ آبرو و حرمت افراد در عزل و نصب هاتاکید کرد و گفت: حق نداریم برای تصدی پست حرمت افراد را زیر پا بگذاریم و به افراد اَنگ بزنیم.

رضایی یادآور شد: بزرگی دشتستان به مردان و زنان، شهدا، رزمندگان، تاریخ درخشان آن در مقابله با استعمار و استکبار، دانشمندان و عالمان و هنرمندان و رزشکاران است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha