اسالم-خلخال درگیر کولاک؛ رانندگان از جاده‌های جایگزین استفاده کنند

رشت - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از کولاک شدید در محور اسالم- خلخال خبر داد و گفت: توصیه می‌شود رانندگان از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان پرهیز کرده و در صورت لزوم از جاده های جایگزین استفاده کنند.

فریبرز مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش سنگین برف طی ۲ روز اخیر و وزش شدید باد منجر به ایجاد کولاک در برخی مسیرهای مواصلاتی کوهستانی شده است که نیازمند احتیاط لازم از جانب رانندگان می باشد.

وی با بیان اینکه در محور لوشان–قزوین در محدوده کوهین نیز مه غلیظی گزارش شده است ، اظهار داشت: رانندگان برای تردد از محورهای کوهستانی استان حتما از زنجیرچرخ استفاده کنند.

مدیرکل راهداری گیلان همچنین گفت: در حال حاضر بارش برف در محورهای کوهستانی استان متوقف شده است و با وجود بارش بیش از ۵۰ سانتیمتری برف در برخی محورهای کوهستانی استان به غیر از محور پونل- خلخال که بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد، باقی راههای استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

مرادی ادامه داد: سامانه مرکز مدیریت راههای استان گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی تمامی محورهای مواصلاتی استان و مسیرهای ارتباطی استان های همجوار می باشد.

براساس پیش بینی هواشناسی گیلان سامانه بارشی از امروز شنبه در استان تضعیف می شود و برای ۲ روز اینده شاهد پدیده یخبندان در استان خواهیم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha