۴ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۵۹
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84589558
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم محوری ۹ دی در مصلای بجنورد برگزار می شود

بجنورد- ایرنا- مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مراسم محوری ۹ دی روز پنجشنبه با سخنرانی "حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری" مسوول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار می شود.

روح الله لنگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراسم باشکوه گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با سخنرانی امامان جمعه در شهرستان های شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم ، فاروج و گرمه نیز برگزار می شود.

وی تصریح کرد: از دولت و مجموعه کارگزاران نظام اسلامی و مردم ولایتمدار دعوت می کنیم که در این مراسم حضور پر شور داشته باشند و عزت، کرامت و اقتدار کشور را به مستکبران و ابرقدرت‌های دنیا به اثبات رسانند.

لنگری با بیان اینکه بصیرت مردمی و حماسه ۹ دی نماد عزتمندی ایران اسلامی است، افزود: ملت بزرگ ایران با ویژگی انقلابی، ولایتمداری و روحیه شهادت طلبی به آرمان‌های انقلاب وفادار هستند و یکبار دیگر در این مراسم عهد خود را با ولایت مستحکم تر خواهند کرد.

وی گفت: دشمنان به دنبال این بودند که چهره هایی که مطرود انقلاب بودند مقدس جلوه داده و از سوی دیگر دشمنان قسم خورده نظام با کار رسانه ای و تزیق پول و با حربه انتخابات در آن مقطع شروع به تاختن علیه نظام  کردند اما ایمان به خدا و توکل در مردم بصیرتی روز افزون به وجود آورد که منشا حضور کم نظیرشان در عرصه حمایت از ولایت و اهداف انقلاب شد.

وی عنوان کرد: در واقع مردم در حماسه بزرگ نهم دیماه به جهانیان نشان دادند که هرگز حاضر به عقب نشینی از ارزش های دینی و انقلابی خود نیستند و در برابر هر چیزی که مغایر با این ارزش ها باشد، ایستادگی خواهند کر و اینبار هم این رسالت را با حضور خود اثبات خواهند کرد

حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید و مردم در این حماسه انزجار خود را از اغتشاشگران و دشمنان نشان دادند و بر پیمان خود با ولایت تاکید کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha