مسیرهای ارتباطی ۹۵ روستای آذربایجان‌غربی در حال بازگشایی است

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: مسیرهای ارتباطی ۹۵ روستای استان که به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده در حال بازگشایی است.

ارسلان شکری روز جمعه در حاشیه جلسه مدیریت بحران آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این روستاها در شهرستان‌های پیرانشهر، چالدران، خوی، سلماس، ارومیه و مهاباد قرار دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در تمامی محورهای اصلی آذربایجان‌غربی تردد در جریان بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۳۰ راهدارخانه بین راهی، ۱۵ راهدارخانه مرکزی و ۲۳ راهدارخانه سیار در سطح استان فعال است که ۶۲۰ پرسنل راهداری با ۴۲۵ دستگاه ماشین آلات سنگین در آن مستقر بوده و در حال خدمات‌رسانی هستند.

شکری از پلیس راه استان درخواست کرد تا از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی استان به ویژه محورهای کوهستانی مانعت کند تا مشکلی در تردد جاده‌ای بوجود نیاید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با وجود بارش سنگین برف در بسیاری از نقاط استان، تردد در همه محورهای مواصلاتی روان و عادی است.

وی با بیان اینکه تلاش برای بازگشایی محورهای مواصلاتی شریانی، اصلی، فرعی و روستایی توسط راهداران در همه نقاط استان ادامه دارد گفت: هم اکنون بارش برف در تمام محورهای شهرستان ارومیه، شاهین دژ، تکاب، پیرانشهر، تمرچین، نقده، خوی و ماکو ادامه دارد.

وی افزود: مرکز مدیریت راههای آذربایجان غربی به شماره ۱۴۱ آماده پاسخگویی به سوالات مردم درخصوص وضعیت ترافیکی و جوی است.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مساعد نبودن وضعیت جوی و اضطراری نبودن سفر از ترددهای جاده ای اجتناب کنند.

به گزارش ایرنا، بارندگی ها که در مناطق کوهستانی به صورت برف است از شامگاه روز پنجشنبه در آذربایجان‌غربی آغاز شده و تا اوخر وقت امروز، جمعه ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha