۵۱۰هزار سهامدار سهام عدالت عضو شرکت سرمایه‌گذاری بورس اردبیل هستند

اردبیل - ایرنا - سرپرست بورس منطقه‌ای اردبیل با بیان اینکه ۹۸۰ هزار نفر در استان اردبیل سهام عدالت دارند، اظهار کرد: از این تعداد بیش از ۵۱۰ هزار سهامدار عضو شرکت سرمایه‌گذاری استان هستند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، شلاله کاملی افزود: ۲۹ شعبه شرکت‌های کارگزاری در این استان فعال بوده و به سهامداران ارائه خدمات می‌کنند.

وی بیان کر: از این تعداد که ۲۴ شرکت کارگزاری در شهر اردبیل و پنج شرکت کارگزاری در شهرستان‌های پارس‌آباد، مشگین شهر، خلخال و کوثر به  سهامداران ارائه خدمات می‌کنند.

او بیان کرد: در هشت ماه امسال ۱۰ هزار و ۹۷۶ نفر در اردبیل با ثبت نام در سامانه سجام به جمع سهامداران بورسی استان ملحق شدند.

سرپرست بورس منطقه‌ای اردبیل اضافه کرد: همچنین در این مدت ۲ میلیارد سهم به ارزش ۲۱ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال توسط سهامداران استان معامله شده است.

کاملی از برگزاری کلاس آموزشی رایگان برای ۶۵۲ نفر توسط بورس استان در سال گذشته خبر داد و گفت: پارسال چهار میلیارد سهم به ارزش ۶۲ میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال در استان معامله شد.

وی ادامه داد: در هشت ماه امسال یک مورد مشکوک به پولشویی و یک مورد سبدگردانی غیرمجاز در استان شناسایی و مورد بررسی قانونی قرار گرفت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha