تیم‌داری مس سونگون در رشته تکواندو موجب ظهور استعدادهای ورزقان می‌شود

تبریز- ایرنا- رییس هیات تکواندو آذربایجان شرقی افزود: با تیم‌داری باشگاه مس سونگون در رشته تکواندو، شرایط استعدادیابی و پرورش تکواندوکاران بیشتری از شهرستان ورزقان فراهم می‌شود.

جعفر رنجبرپور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مس سونگون شور و نشاط ورزشی و اجتماعی را در ورزقان افزایش خواهد داد، گفت: خردسالان و نونهالان زیادی در بخش دختران و پسران در حال حاضر مشغول فراگیری این رشته المپیکی در شهرستان ورزقان هستند.

وی با اشاره به عملکرد موفق هیات تکواندو استان در چند سال اخیر گفت: پیشنهاد فعالیت مس سونگون در رشته تکواندو مطرح شد و هیات مدیره باشگاه پس از بررسی های کارشناسی موافقت کردند .

رییس هیات تکواندو آذربایجان شرقی یادآور شد: مسئولان این باشگاه عنوان کردند در صورت کسب موفقیت لازم، در سال های آینده در تمامی رده‌های سنی در بخش آقایان و بانوان تیم‌داری خواهند کرد و نفرات پرورش یافته بومی از رده های پایه به رده‌های بالاتر انتقال خواهند یافت.

وی با اعلام اینکه در حال رایزنی برای اخذ مجوز میزبانی مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا و میزبانی جام بین المللی فجر هستیم ، گفت: این اتفاق موجب شتاب گرفتن پیشرفت تکواندو آذربایجان شرقی می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha