۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۳۶
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 84585384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یلدای فاطمی امسال فرصتی برای دستگیری از نیازمندان است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت شب یلدا، تقارن این شب با ایام فاطمیه را بهترین فرصت برای دستگیری از مستضعفان و نیازمندان عنوان کرد.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، فرزاد مخلص‌الائمه در این پیام آورده است: یلدا آیین کهن مهر و دوستی در  فرهنگ غنی ایرانیان و پیام آور محبت، وحدت و همدلی و  بهانه‌ای برای باهم بودن است.

در ادامه این پیام آمده است: تقارن یلدای امسال با ایام فاطمیه هر ایرانی را بر این می دارد تا با تأسی از سیره حضرت فاطمه زهرا (س) که نمونه بارز انفاق و ایثار در جامعه اسلامی است، این شب را بهانه‌ای سازد برای محقق کردن امر مهم انفاق و دستگیری از مستضعفان و نیازمندان در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ  نوع دوستی که از دیرباز در فرهنگ ایرانی اسلامی مورد تاکید و توجه قرار داشته است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: امید است  خیران و مردم شریف و نوع دوست استان مرکزی که در مناسبت‌های مختلف نگاه ویژه‌ای به محرومان و نیازمندان داشته‌اند در شب یلدای فاطمی نیز این عزیزان را دریابند و برای شاد کردن دل همنوعان خود در این شب قدم بردارند و آیین  شب یلدا را که فرصت مناسبی برای ارتقای فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان های فرهنگی است را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دور از تجمل گرایی برگزار نمایند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha