۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84584434
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاراته‌کای میاندوآبی در رقابت‌های آسیایی قزاقستان سوم شد

مهاباد- ایرنا- رییس هیات کاراته میاندوآب گفت: "هادی کیانی" کاراته کای اهل این شهرستان در رقابت‌های آسیایی قزاقستان به مدال برنز دست یافت.

محمود وقری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در رده سنی امید در آلماتی پایتخت قزاقستان برگزار شد.

وی افزود: این کاراته کای میاندوآبی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم در بازی نخست "محمود دایفلاح" از فلسطین را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کرد و در مسابقه دوم با نتیجه ۲ بر صفر مقابل "محمد عبدالعزیز" از ازبکستان شکست خورد.

وی با بیان اینکه وی سپس راهی دیدار رده بندی شد، گفت: در دیدار رده بندی نیز این کاراته کا توانست حریف خود "یانگ چونگ" از هنگ کنگ را با نتیجه پنج بر ۲ شکست داده و مدال برنز رقابت ها را کسب کرد.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان‌ در ۲ بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر تا اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

میاندوآب یکی از قطب‌های رشته‌های رزمی از جمله کاراته در آذربایجان غربی به شمار می‌رود به طوری که سالانه ورزشکاران زیادی از این شهرستان موفق به کسب عناوین مختلف قهرمانی در سطح ملی و بین المللی می‌شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha