۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۲۳:۵۵
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84584338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازدیدهای سرزده راهبردی مناسب برای آشنایی با مشکلات مردم است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: بازدیدهای سرزده از مراکز مختلف یک راهبرد اساسی برای ایجاد نظم و ارائه خدمات مطلوب به مردم است و باید مشکلات مردم توسط مسوولان بدون واسطه احصا و برای رفع یا کاهش آنها برنامه ریزی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در حاشیه بازدید سرزده امشب خود از بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام از نزدیک در جریان امور درمانی، بهداشتی و خدماتی بیمارستان و خواسته های مراجعان قرار گرفت.

وی بازدید سرزده از اماکن عمومی، مراکز خدماتی، بهداشتی و درمانی، ادارات، بازار، و سایر نقاط را یک ضرورت بسیار مهم در راستای خدمتگذاری بی منت به مردم دانست و افزود: از عالی ترین مقام استان تا مدیران و مسوولان مراکز همگان در راستای خدمت بی منت به مردم، احصا مشکلات و ارائه خدمات مطلوب به مردم وظیفه دارند.

استاندار ایلام تاکید کرد: مدیران استانی وظیفه دارند این بازدیدها را در به منظور رفع مشکلات مردم، تسهیل در امور جاری مردم، تامین معیشت و رفاهیات، امورات بهداشتی و درمانی و ... در دستور کار قرار داده و پیگیری و اقدام لازم را جهت بالا بردن سطح رفاهی مردم و ارائه خدمات مطلوب به عمل آورند.

به گزارش ایرنا، استاندار از بخش های مختلف بیمارستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور و ارائه خدمات، رعایت مسائل بهداشتی و درمانی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha