سازمان سنجش اطلاعات برگزاری آزمون مهارت‌های زبان فارسی را منتشر کرد

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور، تاریخ‌ برگزاری، نحوه‌ پرینت کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در هشتمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا-سامفای دانشگاهی) سال ۱۴۰۰ در داخل و خارج از ایران را اعلام کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، سازمان سنجش امروز دوشنبه در اطلاعیه‌ایی اعلام کرد که هشتمین دوره آزمون سامفا (سامفای دانشگاهی) صبح و بعدازظهر جمعه سوم دی ماه سال ۱۴۰۰ شمسی برابر با ۲۴  دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی و ۱۹ جمادی الاولی سال ۱۴۴۳ قمری) برگزار می شود.

شهرهای داخل شامل: اصفهان، تهران، مشهد، قزوین، سنندج، بابلسر، همدان و شهرهای خارج از ایران شامل: عراق (اربیل)، لبنان (بیروت)، ترکیه (استانبول) و قزاقستان (نورسلطان) تعیین شده اند.

براساس این گزارش، کارتهای‌ شرکت در آزمون‌ متقاضیان به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۳۰ آذر تا پنجشنبه دوم دی برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع­ رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. متقاضیان شرکت‌ در آزمون، برای پرینت کارت باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه نموده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (۱۲ رقمی) و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام ­خانوادگی، تاریخ تولد و شماره گذرنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه نمایند.

چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات ثبت‌نامی خود با مندرجات کارت شرکت در آزمون مشاهده کنند با توجه به توضیحات ذیل کارت برای بررسی و رفع مغایرت در روز پنجشنبه دوم دی ماه صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و همچنین درصورت وجود مغایرت در عکس روی کارت با همراه داشتن ۲ قطعه عکس به مسئول برگزاری این آزمون (با توجه به جدول ذیل) و مندرجات بند «ج» مراجعه نموده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

 متقاضیانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام خود را فراموش نموده‌اند، می‌توانند برای دریافت شماره پرونده با شماره تلفن ۳۶۱۸۲۳۶۷ با پیش شماره ۰۲۶ تماس حاصل بگیرند.

همچنین متقاضیان شرکت درآزمون مذکور درحوزه های خارج از کشور می‌بایست به منظور رفع نقص احتمالی کارت شرکت درآزمون خود در تاریخ تعیین شده به آدرس محل برگزاری که بر روی کارت آزمون درج گردیده است مراجعه نمایند.

جدول استان، شهر و کشور محل برگزاری آزمون، آدرس باجه رفع نقص کارت را می توانید اینجا مشاهده کنید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha