تصاویر و اخبار روسای‌جمهوری هفتم تا دهم در دسترس قرار گرفت

تهران- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی دفتر رییس جمهور از احیا و دسترسی به تمام اخبار و تصاویر روسای جمهور دولت‌های هفتم تا دهم در سایت ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد مهدی رحیمی روز یکشنبه در حساب کاربری خود در توییتر، نوشت: از امروز تمام اخبار و تصاویر روسای جمهور دولت‌های هفتم تا دهم بر روی سایت ریاست جمهوری (اینجا) احیا شده و در دسترس است.

مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهور افزود: در روز تنفیذ آیت‌الله رییسی هم تاکید شد آرشیو رییس جمهور سابق بطور کامل حفظ شود. امیدوارم مورد استفاده مناسب اهالی رسانه و پژوهشگران قرار بگیرد.

اقدام تیم رسانه‌ای‌ دولت در حفظ و نگهداری آرشیو اخبار روسای‌ جمهور سابق حرکتی ارزشمند در بهره‌مندی عموم مردم و تاریخ‌پژوهان از اطلاعات مستند دولت‌ها به حساب می‌آید.

آرشیو اخبار و تصاویر رییس‌ دولت‌های نهم و دهم پس از روی کار آمدن دولت روحانی در دوازدهم مرداد ۱۳۹۲ از سایت ریاست‌جمهوری حذف شده بود.

دفتر محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور اسبق در همان ایام درخواست کرده بود اطلاعات موجود در سایت‌ ریاست‌جمهوری در قالب هارد تحویل آنها شود که تیم رسانه‌ای دولت یازدهم از این کار خودداری کرده بود.

پس از تشکیل دولت سیزدهم برخلاف رویه دولت گذشته، اخبار دولت‌های یازدهم و دوازدهم حذف نشده و در قالب یک بخش جدید در آرشیو اخبار ریاست‌جمهوری قرار گرفت و در حال حاضر  امکان دسترسی به همه اخبار و تصاویر دولت‌ها از ۱۳۷۸ تاکنون وجود دارد.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha