فرماندار: سنقر و کلیایی پس از ۳۱۲ روز در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار سنقر و کلیایی با بیان اینکه بعد از گذشت ٣١٢ روز رنگ وضعیت کرونا در این شهرستان آبی شد، گفت: بطور قطع تحقق این امر مرهون همکاری مردم در رعایت پروتکل‌ها و همچنین توجه به امر واکسیناسیون است که جای قدردانی دارد.

«غلامرضا مرتضوی» روز شنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: ساده‌انگاری پروتکل‌ها و همچنین تزریق نکردن دز سوم واکسن کرونا می‌تواند مقدمه‌ای برای شیوع پیک ششم در جامعه باشد.

وی اظهار داشت: تاکنون در سنقروکلیایی ۱۲۹ هزار و ۶۶٢ دز واکسن تزریق شده است که ٩۴ درصد جامعه هدف این شهرستان دز اول و بیش از ٧٨ درصد نیز دز دوم را دریافت کرده‌اند.

فرماندار سنقر وکلیایی از مردم خواست تا با توجه به تاکید کارشناسان و پزشکان بعد از گذشت زمان مشخص نسبت به تزریق دز سوم و یادآور اقدام کنند.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونای سنقر وکلیایی تاکید کرد: تداوم روند کاهشی و همچنین استمرار وضعیت آبی کرونایی شهرستان در گرو رعایت پروتکل ها و همچنین توجه ویژه به امر واکسیناسیون است.

وی یادآور شد: تمامی مراکز واکسیناسیون آمادگی لازم برای تزریق واکسن کرونا را دارند و همشهریان می‌توانند با مراجه به پایگاه های تزریق واکسن و یا مراکز بهداشت شهرستان واکسن دریافت کنند.
سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.
براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از امروز (شنبه ۲۷ آذر) ۱۳ شهرستان استان در وضعیت آبی و تنها شهرستان پاوه در وضعیت زرد قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha