اختصاص بیش از هزار میلیارد ریال به ۲ طرح ورزشی استان یزد

یزد - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان از اختصاص ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پیست دوچرخه سواری استان یزد خبر داد و گفت:۱۵۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل پیست دو و میدانی این استان تصویب شد.

به گزارش ایرنا دکتر سیدحمید سجادی، عصر جمعه در نشست شورای اداری شهرستان اردکان افزود: در سفر آیت الله رئیسی به استان یزد اعتبار قابل توجهی برای چند پروژه ورزشی از جمله پیست دوچرخه سواری و دوومیدانی این استان مصوب شده است.

وی در خصوص پیست دو و میدانی یزد نیز گفت: روند اجرای این طرح ورزشی قابل توجه بوده و از آنجا که اتمام بخش باقی مانده پیست دو ومیدانی نیازمند اعتبار است لذا در این سفر ۱۵۰ میلیارد ریال به صورت نقدینگی برای اتمام این پروژه پیش بینی شد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه فلسفه حضور در استان ها ، پیگیری ، آشنایی ، شنیدن ، درک کردن ، راه حل خلق کردن ، همراهی ، همدردی وبرنامه ریزی برای رفع یک سری از موانع و مشکلات و گرفتاری ها است اظهار داشت:به نمایندگی از دولت افتخار دارم که سلام گرم رییس جمهور را به مردم اردکان برسانم و پیام آور رسالت دولت انقلابی و مردمی ایشان باشم .

سجادی ادامه داد: رییس جمهور پیگیر حل مشکلات کشور است و توصیه ایشان پرهیز از حاشیه و خدمت به مردم است.

وی همچنین بر پیگیری مشکلات ورزشی بانوان شهرستان اردکان تاکید کرد و گفت: یکی از معاونت ورزشی این وزارتخانه برای پیگیری مشکلات ورزش بانوان راهی این شهرستان می شود.

 وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر به اردکان علاوه بر بازدید از پروژه‌های مختلف این شهرستان، به دیدار مردم رفت و به صورت چهره به چهره با شهروندان گفت و گو کرد.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

شهرستان اردکان با جمعیت ۱۳۵ هزار نفر و سرانه فضای ورزشی ۳۰ سانتی مترمربع ، حدود هفت هزار نفر ورزشکار سازمان یافته دارد.

ورزشکاران اردکان در سال های اخیر در رشته های مختلف پیشرفت های چشمگیری در عرصه قهرمانی و همگانی داشته اند.

رییس جمهور در دوازدهمین سفر استانی خود صبح جمعه وارد یزد شد؛ حضور در نشست خبری، دیدار با نخبگان و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه های آقای رییسی در سفر یکروزه به استان یزد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha