معاون  امور زنان رییس جمهور از بند زندان بانوان یزد بازدید کرد

یزد- ایرنا- معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در حاشیه دوازدهمین سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت که به مقصد یزد انجام شد عصر جمعه از بند نسوان زندان مرکزی این استان بازدید کرد.

به گزارش چمعه شب روابط عمومی اداره کل زندان های استان یزد ، انسیه خزعلی در این بازدید از تلاش معاونت امور بانوان ریاست جمهوری برای حمایت از زنان آسیب دیده و بدسرپرست خبرداد و گفت: تلاش ما حمایت از زنان آسیب دیده در زمینه های مختلف است.

همچنین صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور و خانم خزعلی معاون امور زنان  و خانواده ریاست جمهوری در این بازدید تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی بین زندانیان استان یزد توزیع کردند.

استان یزد امروز جمعه میزبان دوازدهمین سفر رییس‌جمهور و برخی از وزیرا ن دولت سیزدهم است و سفر معاون امور زنان و خانواده رییس‌ جمهور به استان به همین منظور انجام شد.

 رییس جمهور امروز  در دوازدهمین سفر استانی خود وارد یزد شد .

آیت الله رییسی را در این سفر معاون امور زنان و خانواده و وزیران جهاد کشاورزی ، میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی،  بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، امور اقتصادی و دارایی ، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و تعدادی از معاونان وزارتخانه های مختلف  و مدیرعامل شرکت ملی گاز همراهی می کنند.

از سه زندان یزد یک مورد شامل ندامتگاه مرکزی ، شماره ۲ شهر یزد و یک مورد هم در اردکان قرار دارد و  ۲ بازداشتگاه هم در شهرستان‌های خاتم و ابرکوه دایر است و سه هزار و ۵۰۰  مددجو  در استان زندانی هستند

اواخر  اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ ،حسین سبزواری مدیرکل ندامتگاه ها،  اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد گفته بود که ۹۶.۶درصد مددجویان زندانی مرد و بقیه زن هستند که ۶۰.۹ درصد آنها بومی، ۲۸درصد غیربومی و بقیه شهروندان خارجی  هستند.

بیشتر مددجویان زندانی کمتر از ۴۰ سال دارند که  ۶۰.۳ درصد جرم  آنها در ارتباط  با مواد مخدر، ۲۰.۱ درصد سرقت و بقیه سایر جرایم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha