ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی مروست در حال پیگیری است

یزد - ایرنا - وزیر بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اهمیت امر بهداشت و درمان افزود: ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی مروست به عنوان یک اولویت از سوی این وزارتخانه در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا بهرام عین‌اللهی جمعه در نشست شورای اداری شهرستان مروست استان یزد با بیان اینکه وضعیت زیر ساخت های بهداشتی و درمانی این شهرستان شایسته و مطلوب نیست افزود: مشکلات مربوط به بخش بهداشت و درمان شهرستان مروست باید حل شود و این حق مردم است تا از امکانات بهداشتی و درمانی مناسب بهره مند باشند.

وی اظهار داشت: احداث یک بیمارستان در این شهرستان به عنوان یک اولویت با توافق بین خیر و وزارت بهداشت از نظر تجهیزات باید اجرایی شود همچنین درمانگاه فعلی مروست نیز در شان مردم این منطقه نیست و باید به سرعت درمانگاه مجهز و بازسازی شود.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت عدالت در تامین امکانات برای همه مردم گفت: با تلاش و برنامه ریزی بابد به گونه ای عمل کرد تا وعده های داده شده به ویژه در بخش بهداشت و درمان در سال آینده عملی شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین به روند واکسیناسیون در کشور اشاره کرد و افزود: در شروع به کار دولت سیزدهم تنها پنج میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده بود اما با کار کاملا انقلابی این رقم تا امروز به ۱۱۳ میلیون دُز رسیده است .

وی همچنین از مردم شهرستان مروست که فعالیت آنها بیشتر در بخش کشاورزی است خواست واکسیناسیون را جدی گرفته و برای در امان ماندن از کرونا تزریق واکسن را کامل کنند.

شهرستان مروست در فاصله ۱۹۰ کیلومتری از یزد قرار گرفته است.

رییس جمهور به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت در دوازدهمین سفر استان خود جمعه به استان یزد سفر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha