وزیر ورزش و جوانان: بخش خصوصی، همچنان وزارت ورزش را یاری کند

یزد - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: بخش خصوصی در راستای اتمام پروژه‌ها حمایت خوبی داشته که من از آنها تشکر می‌کنم و می‌خواهم که باز هم وزارت ورزش و جوانان را تنها نگذارند.

به گزارش ایرنا دکتر سید حمید سجادی روز جمعه در بازدید از مجموعه ورزشی آزادی اردکان یزد افزود: قدردان مشارکت‌های بخش خصوصی هستیم و امیدواریم که در کنار منابع دولتی کمک کنند تا پروژه های نیمه تمام به اتمام برسد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در بازدیدی که انجام شد دیدیم که یکسری تجهیزات برای ورزشگاه‌ها لازم است و باید تزریق منابع کنیم و همچنین پیگیر تخصیص‌ها باشیم،  مقداری در وزارت ورزش و جوانان از ماده ۲۷ صدم درصد عقب هستیم که معاون رییس‌جمهور قول دادند که مساعدت لازم را انجام دهند.

سجادی گفت: طی مکاتباتی که انجام دادیم پیگیر هستیم که منابع را بگیریم و در خدمت استان‌ها باشیم؛ افتخار داریم که به عنوان نماینده ویژه رییس‌جمهور در اردکان باشم و دیگر پروژه‌ها را نیز بازدید کنیم.

وی افزود: ظرفیت بسیار خوبی برای ورزش بانوان در اردکان وجود دارد که چشم گیر است. نونهالان، نوجوانان و جوانان مستعدی را در سالن سرپوشیده دوومیدانی دیدم که با حداقل امکانات تمرین می‌کردند و قطعا استعدادهای خوبی از میان این دختران پیدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان،  بعنوان نماینده رئیس جمهور، پس از بازدید از مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی شهید سلیمانی چادرملو از واحدهای صنعتی این شرکت در اردکان یزد نیز بازدید و در جریان روند فعالیت های فرهنگی، ورزشی و تولیدی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو قرار گرفت.

سجادی همچنین در ادامه سفر خود به اردکان از سالن در حال احداث  شمشیر بازی اردکان  بازدید کرد.

سالن شمشیر بازی اردکان با پبشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی توسط بخش خصوصی  در حال ساخت است و تنها سالن استاندارد ورزش شمشیر بازی در استان یزد می‌باشد.  

دکتر سجادی ایجاد چنین سالن استانداردی از سوی بخش غیر دولتی را بسیار مایه افتخار دانست و از مسئولان  شهرستان خواست تا لیستی از سالن های ساخته شده و یا در حال ساخت با خودیاری را تحویل وزارت ورزش دهند.  

سجادی حضور صنایع در کنار ورزش اردکان را بسیار قابل تحسین دانست.

دکتر دشتی نماینده مردم اردکان نیز در این بازدید ‌تجهیز سالن کشتی اردکان به تشک استاندارد،  تکمیل مجموعه هتل و پذیرایی ورزشکاران در مجموعه ورزشی اردکان را از وزیر ورزش  خواستار شد.

وزیر ورزش و نماینده ویژه رئیس جمهور  در ادامه سفر خود به اردکان با حضور در شهر احمد آباد از امکانات ورزشی این شهر و مجموعه تازه تاسیس پارک بانوان احمد آباد دیدن کرد.  

دکتر سجادی قول داد مشکلات دیده شده در این بازدید پیگیری و در اسرع وقت حل شود.  

سیدحمید سجادی پس از ورود به شهرستان اردکان با استقبال رسمی امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

وی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان اردکان، با خانواده شهید زفاک از شهدای ورزشکار شهرستان یزد دیدار کرد و در جریان این بازدید، مسوولان شهرستان از وزیر ورزش به عنوان نماینده دولت در این شهرستان خواستار تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی که به نام این شهید والامقام احداث شده شدند.

وزیر ورزش با قدردانی از مقام شامخ شهدای کشور و خانواده‌های والا مقام آنان گفت: شهدا حقی بر گردن ما دارند و ما باید به گونه‌ای جهادگونه به نحوی در کارها مدیریت و برنامه‌ریزی کنیم که شأن و جایگاه شهدا حفظ شود.

در این بازدید جمعی از مسوولان استان و شهرستان اردکان از جمله دکتر دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، نماینده رئیس جمهور را همراهی کردند.

سجادی در جریان سفر به شهرستان اردکان علاوه بر بازدید از پروژه‌های مختلفی در این شهرستان، به دیدار مردمی و بررسی مشکلات شهروندان به صورت رودررو می‌پردازد.

رییس جمهور در دوازدهمین سفر استانی خود صبح روز جمعه وارد یزد شد؛ حضور در نشست خبری، دیدار با نخبگان و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه های آقای رییسی در سفر یکروزه به استان یزد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha