وزیر بهداشت وارد مروست یزد شد

یزد- ایرنا- وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سفر دولت به یزد، عصر جمعه به عنوان نماینده رئیس جمهور وارد شهرستان مروست این استان شد.

به گزارش ایرنا دکتر بهرام عین‌اللهی در بدو ورود به این شهرستان  مورد استقبال فرماندار ، امام جمعه و مسئولان ادارات این شهر قرار گرفت؛ وی سپس با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و پس از آن از مرکز شبانه روزی دکتر علیم مروستی و پروژه های این شهرستان بازدید کرد.

دیدار با اقشار مختلف مردمی  شهرستان در محل فرمانداری مروست و حضور در جلسه شورای  اداری این شهرستان از دیگر برنامه های سفر دکتر عین اللهی به مروست است.

در این سفر دکتر پورحسینی، مشاور وزیر و رییس حوزه وزارتی، دکتر دارایی، معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو، مهندس رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی و مهندس هاشمی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، دکتر عین اللهی را همراهی می کنند.

رییس جمهور در دوازدهمین سفر استانی خود صبح روز جمعه وارد یزد شد؛ حضور در نشست خبری، دیدار با نخبگان و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه های آقای رییسی در سفر یکروزه به استان یزد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha