رییس جمهور یزد را به مقصد تهران ترک کرد

یزد- ایرنا - آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور جمعه شب پس از انجام دوازدهمین سفر استانی دولت سیزدهم، فرودگاه شهید صدوقی یزد را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله رئیسی، صبح جمعه ۲۶ آذر به همراه تعدادی از وزرا و اعضای هیات دولت در دوازدهمین سفر استانی دولت، وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شدند.

بازدید از یک کارخانه نساجی ، کارخانه الکترود کویر و نیروگاه خورشیدی روستای فهرج یزد ، کارگاه احیای بافت تاریخی شهر یزد، دیدار با اقشار مختلف مردم، شرکت در شورای اداری و نشست خبری با خبرنگاران استان یزد از برنامه‌های سفر یک روزه رییس دولت سیزدهم در سفر به استان یزد بود.

در این سفر یکروزه وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان های یزد و اشکذر، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان های ابرکوه و مهریز و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده دولت در شهرستان های خاتم و  مروست حضور داشتند.

همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی به اتفاق معاون امور معدنی وزارت صمت به شهرستان‌های بافق و بهاباد، وزیر راه و شهرسازی به میبد، وزیر نیرو به شهرستان تفت و وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت ملی گاز به شهرستان اردکان سفر کردند.

به مناسبت سفر رییس جمهور و تعدادی از وزرای کابینه دولت سیزدهم به استان یزد "میز خدمت" در دانشگاه های علوم پزشکی و یزد، مجموعه وزارت دفاع، اداره های کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، میراث فرهنگی ، اداره های وابسته وزارت نیرو، امور اقتصادی و دارایی ، آموزش پرورش ، بهزیستی و تامین اجتماعی برای بررسی مشکل مردم ، اصناف، واحدهای تولیدی و صنعتی برپا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha