فرماندار: وزیر جهاد کشاورزی از سه طرح مهم مهریز بازدید می کند
عکس آرشیوی

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی بعد از ظهر امروز جمعه در چارچوب برنامه های دوازدهمین سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور از سه طرح مهم کشاورزی این شهرستان در بخش مرکزی بازدید می‌کند.

رضا زارع زاده مهریزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این طرح ها را واحد پرورش گاوشیری، گلخانه ارنان و طرح سیستم نوین آبیاری ذکر کرد.

وی ادامه داد: حضور در شورای اداری شهرستان، دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی مسایل، مشکل و پیگیری مطالبه شهروندان از دیگر برنامه های وزیر جهاد کشاورزی به مهریز است .

این مسئول ابراز امیدواری کرد که این سفر همراه با خیر و برکت و رفع مشکل مردم باشد که مطالبه و نیازهای اصلی مردم منطقه به اطلاع مسئولان امر می‌رسد.

گزارش دیگر ایرنا حاکی است،  وزیرجهاد کشاورزی از قنات آقایحیایی تفت و تعدادی طرح‌های کشاورزی منطقه بازدید می کند و شورای اداری شهرستان های  ابرکوه و مهریز با حضور وی برگزار می شود.

دیدار با کشاورزان و بهره برداران ،گفت و گوی رو در رو و مجازی با بهره برداران و متولیان بخش کشاورزی استان از جمله برنامه های یک روزه ساداتی نژاد اعلام شد و از نزدیک با مشکل و چالش‌های این حوزه اثرگذار آشنا می شود.

در سفر ساداتی نژاد  تعدادی از معاونان  و مدیران بخش های مختلف وزارت جهادکشاورزی وی را همراهی می کنند.

سطح اراضی کشاورزی مهریز ۱۷ هزار و ۵۰۰ هکتار است و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد واقع است .

 آیت‌الله رییسی روزجمعه وارد فرودگاه  شهید صدوقی یزد شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان محلی قرار گرفت، رییس جمهور را در این سفر معاون امور زنان و خانواده و وزیران جهاد کشاورزی ، میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی،  بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، امور اقتصادی و دارایی ، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و تعدادی از معاونان وزارتخانه های مختلف  و مدیرعامل شرکت ملی گاز همراهی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha