استاندار سمنان: موفقیت در جنگ اقتصادی با پشتوانه اعتماد مردمی ممکن است

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان با اشاره به شرایط کشور ناشی از تحریم‌ها گفت: جامعه در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و برون‌رفت از این وضعیت با تقویت اعتماد عمومی میسر است.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان آرادان و افتتاح مدرسه ای خیرساز افزود: همگان توجه داشته باشند امروز در جنگ اقتصادی هستیم و موفقیت در این‌ جنگ، در گرو اعتماد به مردم است و بازگشت اعتماد مردم با عملگرایی محقق می شود.

وی تاکید کرد: مسوول نوکر مردم است و این شعار نیست و حرف دل ماست و به واقع خدمتگزار مردم هستیم.

هاشمی با بیان اینکه تحریم ها باعث شد امروز در بسیاری از حوزه ها، رتبه های شاخص و برتر را کسب کنیم یادآور شد: امروز کشور به واسطه ایستادگی در برابر استکبار و مقاومت در برابر زورگویی ها، در اوج عزت قرار دارد.

 وی یادآور شد: رمز موفقیت امروز کشور در کسب رضایت مردم است و مدیران استانی نیز به همین واسطه باید به دور از قید ساعات اداری، شبانه روز پای کار باشند و برای خود شانی به جز خدمتگزاری برای مردم قائل نباشند.

وی ادامه داد: توان خود را برای بهبود معیشت و اقتصاد مردم از طریق اقدامات مطلوب و مناسب در تمامی حوزه ها به کار گرفته ایم و برای گره گشایی از مشکلات و توسعه استان، دست همگان را می فشاریم.

استاندار سمنان با اشاره به نقش بخش خصوصی و خیران تاکید کرد: در تمامی حوزه ها از جمله اشتغال و اقتصاد به خصوص مدرسه سازی، بخش خصوصی نقش تاثیرگذاری دارد، قدردان زحمات خیّر بزرگوار که در راستای احداث این دبیرستان برای آینده سازان کشور اقدام کردند، هستیم.

دیدار با حجت الاسلام جلیل شریفی نیا امام‌ جمعه آرادان، افتتاح دبیرستان متوسطه اول مشارکتی خیرساز زنده یاد حاج یزدان صائمی با حضور اردشیر مطهری، نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و حمید اردوخانی فرماندار آرادان، و بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی از برنامه های سفر استاندار سمنان به این شهرستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha