وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد مازندران شد

ساری – ایرنا – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه شب با استقبال استاندار و تعدادی از مسئولان استان از طریق فرودگاه دشت‌ناز وارد مازندران شد.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی که توسط سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه همراهی می شود ، برای انجام چند بازدید و دیدار و همچنین حضور و سخنرانی در مراسم پایانی شانزدهمین جشنواره ملی و بین‌المللی تلاوت‌های مجلسی به مازندران سفر کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورودش به فرودگاه از  مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران پیگیر آخرین وضعیت پروژه تالار مرکزی ساری شد و از برنامه‌ریزی برای تکمیل این پروژه مهم در آینده نزدیک خبر داد.

اسماعیلی در این سفر یک روزه که برنامه‌های آن از صبح پنجشنبه آغاز می‌شود، علاوه بر حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شهیدان و دیدار و گفت‌وگو با نماینده ولی فقیه در مازندران، به منظور بررسی مشکلات شرکت صنایع چوب و کاغذ در مسیر رسیدن به خودکفایی کشور در تولید کاغذ از این مجموعه بزرگ صنعتی نیز بازدید می‌کند. بازدید از پروژه مهم تالار مرکزی ساری که بیش از یک دهه از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد نیز از دیگر برنامه‌های وزیر در این سفر است.

وزیر فرهنگ پیش از ظهر روز پنجشنبه نیز در مراسم اختتامیه فینال مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره ملی و بین‌المللی تلاوت‌های مجلسی قرآن کریم حضور می‌یابد و سخنرانی می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد مازندران شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha