مهاباد رتبه نخست لیگ تندرستی آذربایجان‌غربی را کسب کرد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: این شهرستان در دومین دوره رقابت‌های لیگ تندرستی آذربایجان غربی موفق به کسب رتبه نخست شد.

قرنی مصطفی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت‌ها در لیگ هفتگی تندرستی با توجه به حضور پرشور و گسترده تمام شهرهای استان با شکوه و نفس گیر برگزار شد.

وی ادامه داد: هیات ورزشی مهاباد با انجام تمرینات ورزشی و همگانی و ثبت آنها در سایت وزارتخانه توانست رتبه خود را روز به روز ارتقا بخشیده و در نهایت در بین شهرستان های استان با مجموع پنج هزار و ۳۰۷ امتیاز در جایگاه نخست قرار گیرد که این جای تقدیر دارد.  

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: پس از مهاباد شهرهای میاندوآب و نقده به ترتیب با هزار و ۱۹۹ و هزار و ۴۳۱ رتبه های دوم و سوم استانی را به خود اختصاص دادند.

مصطفی پور اضافه کرد: لیگ تندرستی ایده ای نوین و خلاقانه بود که از سال گذشته و برای نخستین بار خلق و اجرایی شد و موجب ایجاد مسیری جدید در ورزش همگانی کشور شده است که ادامه می یابد.

به گزارش ایرنا، لیگ تندرستی از طرح‌های ویژه‌ی فدراسیون ورزش‌های همگانی، برای کاهش کم‌تحرکی و ارتقا سطح تندرستی مردم در دوران شیوع ویروس کرونا بود که با استقبال بالای هیات های ورزشی سراسر کشور برگزار شد.

هم اکنون ۴۳ هیات ورزشی در رشته های مختلف و ۱۰۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی در مهاباد فعال است.

این شهرستان با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha