۱۲۰۰ میلیارد تومان کالای اموال تملیکی حراج شد

تهران- ایرنا- عضو هیات مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و اموال تملیکی گفت: یک‌هزار و ۲۱۷ پارت کالا از ۲۸ استان کشور به ارزش یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان امروز به حراج گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «حسین میرمعینی» امروز (سه‌شنبه) در حاشیه دومین حراج حضوری اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی امسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حراج از ۱۹ آذرماه در دو روزنامه سراسری و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: پارت‌های بالای ۶۵۰ میلیون تومان در این حراج به مزایده گذاشته شد.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و اموال تملیکی با بیان اینکه این حراج با حضور بی‌نظیر شرکت‌کنندگان همراه بود، خاطرنشان‌کرد: این حراج تا ساعت ۲۰ شب ادامه خواهد داشت.

وی ادامه‌داد: تا پایان امسال ۲ حراج عمومی و یک حراج فوق‌العاده برگزار خواهیم کرد.

میرمعینی با اشاره به رسوب کالاها در انبارهای این سازمان، گفت: حراج‌ها در حد معامله‌های متوسط بین ۶۵ میلیون تا ۶۵۰ میلیون تومان است و آنچه که انبارهای این سازمان را خالی می‌کند مزایده‌های سراسری است. این مزایده ها سقف ریالی ندارد و تعداد پارت‌ها بسیار زیاد و تنوع کالاها بالاست.

وی بیان‌داشت: در کنار این حراج‌ها، مزایده سراسری به صورت ماهانه برگزار می‌شود و افراد می‌توانند به سامانه سازمان اموال تملیکی مراجعه کنند.

استقبال گسترده مردم از دومین حراج اموال تملیکی

رئیس هیات عالی نظارت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقبال در این دوره از حراج بسیار گسترده بود و افراد از استان‌های مختلف در آن حضور داشتند.

«علیرضا زمانی» بیان‌داشت: امسال دومین حراج برگزار شد که مشکلی در برگزاری این حراج مشاهده و گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا، در راستای تعیین ضرب الاجل ریاست جمهوری و تاکید رئیس قوه قضائیه و همچنین تسریع در تعیین تکلیف اموال منقول در اختیار این سازمان، نخستین مزایده حضوری (حراج) سازمان اموال تملیکی در سال‌جاری طبق جدول زمان‌بندی، امروز مورخ یکم آذرماه با حضور اعضای هیات مدیره و هیات عالی نظارت(نمایندگان قوه قضائیه و نماینده دیوان محاسبات کشور) برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha