۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 3138
کد خبر: 84576627
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ووشوکار شهرکردی:ادامه همکاری‌ام با تیم کرواسی منوط به شرایط کرونا است

شهرکرد - ایرنا - مربی ووشو چهارمحال و بختیاری درباره ادامه همکاری‌اش با تیم ملی کرواسی گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط کرونا نمی‌توان با قطعیت در این مورد صحبت کرد و باید منتظر تغییرات در آینده ماند.

حبیب بهمنی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: پیشنهاد همکاری با فدراسیون ووشو کرواسی پیش از شیوع‌ کرونا مطرح شده بود، اما به دلیل گسترش ویروس کرونا در جهان که به‌شدت بر همه فعالیت‌های ورزشی اثر گذاشت، این برنامه نیز با تاخیر همراه شد اما با این حال تلاش شد در این مدت برنامه‌های تمرینی در اختیار فدراسیون و ورزشکاران این کشور قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در مدت حضورش در کرواسی علاوه بر برپایی اردوی آماده‌سازی و ارائه آموزش‌های تکنیکی و تاکتیکی به بازیکنان تیم ملی ووشو این کشور، همایشی نیز با محوریت این ورزش برگزار شد، تصریح کرد: در این همایش بین‌المللی، اعضای تیم ووشو ایتالیا نیز شرکت کردند.

بهمنی که از ورزشکاران و قهرمانان سابق ووشو است و تجربه مربیگری تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران در کنار حسین اوجاقی سرمربی این تیم را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد، یادآور شد: به دلیل شیوع کرونا و سویه‌های جدید این بیماری، وضعیت ورزش در تمامی رشته‌ها چندان قابل پیش‌بینی نیست و مدت زمان حضورم در کشور کرواسی و تمرین با تیم ملی ووشو این کشور نیز بستگی به شرایط کرونا دارد.

وی اضافه کرد: اگر وضعیت شیوع کرونا کاهش یابد ممکن است تا پایان اردوی آمادگی تیم ملی ووشو کرواسی جهت اعزام به مسابقات اروپایی به تمریناتم با ورزشکاران ادامه دهم.

به گزارش ایرنا، حبیب بهمنی از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۹ در تیم ملی ووشو ایران حضور داشت و کسب نشان نقره جام جهانی ۲۰۰۹ ایتالیا از جمله افتخارات این ورزشکار چهارمحال و بختیاری است.

وی همچنین در سال ۱۳۹۸ به عنوان مربی تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران، این تیم را در اردوی آماده‌سازی برای اعزام به مسابقات جهانی همراهی کرد که در پایان عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به تیم ایران رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha