۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84576362
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴ عضو شورای شهر و کارمند شهرداری مهاباد بازداشت شدند

مهاباد- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ۲ عضو شورای شهر و ۲ کارمند شهرداری مهاباد به علت تخلف اداری دستگیر شدند.

ناصر عتباتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مهاباد افزود: تعدادی از اعضای شورای شهر مهاباد به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته با همکاری تعدادی از کارکنان شهرداری این شهر اقدام به سندسازی برای تملک اراضی ملی و دولتی کرده بودند که با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و قضایی با هماهنگی اداره اطلاعات و دادستانی مهاباد شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه ۲ عضو شورای شهر دوره ششم و ۲ نفر کارمند شهرداری با صدور قرار قانونی بازداشت و روانه زندان شدند و تحقیقات در خصوص موضوع و دیگر افراد دخیل همچنان ادامه دارد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با هشدار جدی به غارتگران حقوق عامه و بیت المال گفت: پرچم فساد ستیزی در دستگاه قضایی استان برافراشته است و اجازه کوچکترین دست درازی وتجاوز به حقوق بیت المال و مردم را به این سوداگران نخواهیم داد.

به گزارش ایرنا، مرداد سال گذشته نیز ۶ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر و هفت نفر از کارکنان شهرداری مهاباد به اتهام فساد مالی و تخلف توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) دستگیر شدند.

عدم تشکیل جلسات شورای شهر به دلیل به حد نصاب قانونی نرسیدن اعضا باعث استعفای این افراد و منحل شدن آن در شهریورماه سال گذشته توسط استانداری آذربایجان غربی شد.

شورای اسلامی شهر مهاباد دارای هفت عضو اصلی و پنج نفر عضو علی‌البدل است؛ شهر مهاباد با حدود  ۱۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha