پایان اردوی مشترک تیم جانبازان ایران و عراق یادبود سردار سلیمانی

تهران - ایرنا - اردوی مشترک تیم ملی هفت‌ نفره جانبازان قطع عضو ایران با تیم جانبازان بسیج مردمی عراق بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی، با انجام دو بازی دوستانه بین دو تیم در کردان کرج پایان یافت.

به گزارش ایرنا از خبرنگار حوزه ایثار وشهادت ایرنا، اردوی مشترک تیم ملی هفت نفره جانبازان قطع عضو ایران با تیم جانبازان بسیج مردمی عراق از ۱۶ تا ۱۸ آذر ماه به مناسبت هفته بسیج و بزرگداشت شهیدان سرافراز حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس با هدف آمادگی دو تیم برای برگزاری رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا در اسفند ماه در مجموعه فرهنگی و تفریحی ایثار واقع در کردان کرج برگزار شد.

در این اردو که در یک فضای بسیار دوستانه و صمیمی به همت اداره کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور مسئولان کشوری برگزار شد، در مجموع دو بازی دوستانه بین دو تیم برگزار شد که در بازی اول تیم عراق با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست‌یافت و در بازی دوم تیم ایران موفق شد ۴ بر ۰ تیم عراق را شکست دهد.

جعفر عسکری رییس انجمن فوتسال جانبازان و معلولان کشور پیش از این در گفت وگو با ایرنا عنوان کرده بود که به دنبال این هستیم که با انجام این بازی های تدارکاتی و مقدماتی حضوری مقتدرانه در رقابت های پیش رو داشته باشیم.

پایان اردوی مشترک تیم جانبازان ایران و عراق یادبود سردار سلیمانی

در روز پایانی این اردوی مشترک، امروز مسابقه دوستانه ای بین تیم قطع عضو جمهوری اسلامی ایران و بسیج مردمی عراق برگزار که بازی با نتیجه چهار بر صفر به نفع ایران به پایان رسید.

اعضای تیم منتخب قطع عضو جمهوری اسلامی ایران پس از انجام چهارمین دوره رقابت های فوتسال جانبازان قطع عضو قهرمانی کشور که با حضور ۶ تیم از استان های تهران، فارس، اصفهان، گیلان، مازندران و کرمان به میزبانی همین مجموعه برگزار شده، انتخاب شده اند.

رقابت های فوتسال جانبازان قطع عضو قهرمانی کشور از یازدهم تا پانزدهم آذر ماه در مجموعه ایثار شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد که در نهایت تیم های تهران بزرگ،  فارس و مازندران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

پایان اردوی مشترک تیم جانبازان ایران و عراق یادبود سردار سلیمانی

در پایان اردو، مسئولان و اعضای دو تیم به مقام شهیدان والامقام ادای احترام کردند و هدایایی به‌رسم یادبود به تیم میهمان اهدا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha