۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 84575694
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه تکاب: شاخصه‌های بصیرت افزایی در جامعه تبیین شود

مهاباد- ایرنا- امام جمعه تکاب گفت: شاخصه‌های بصیرت افزایی و مقابله با فتنه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برای آحاد جامعه تبیین و روشنگری شود.

حجت الاسلام علی رحیمی روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی تکاب با بیان اینکه نقش مردم در همه وقایع انقلاب اسلامی برجسته و ماندگار است افزود: در جریان حوادث فتنه سال ۱۳۸۸ ملت ایران پس از هشت ماه با بصیرت خود حماسه ۹ دی را خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه عنایات الهی و رهبری‌های هوشمند رهبر معظم انقلاب در حوادث سال ۱۳۸۸ همه فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد، اظهارداشت: در هر مقطع زمانی که فتنه‌ای بر علیه نظام و انقلاب اسلامی انجام شده، رهبری های داهیانه امام و مقام معظم رهبری و حضور مردم موجب پیروزی کشور در برابر دشمنان شده‌است.

امام جمعه تکاب بیان‌کرد: حوادث مختلف انقلاب اسلامی از جمله فتنه سال ۱۳۸۸ و حماسه ۹ دی و نقش ماندگار ولایت و رهبری و حمایت مردم از نظام در این وقایع باید به‌درستی تبیین شود.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی ادامه داد: مولفه های مکتب شهید سردار سلیمانی برای آحاد جامعه از جمله جوانان تشریح و تبیین شود.

وی اضافه کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در مناسبت های مهم ۹ دی و سال‌روز شهادت سردار سلیمانی نسبت به فضاسازی محیطی در شهر و اماکن عمومی به‌طور جدی اقدام کنند و برنامه ریزی اساسی برای برگزاری مراسم در این مناسبت‌ها انجام شود.

امام جمعه تکاب: شاخصه‌های بصیرت افزایی در جامعه تبیین شود

ادارات تکاب در برنامه های ۹ دی و سالروز شهادت شهید سردار سلیمانی اهتمام داشته باشند

فرماندار تکاب نیز در این جلسه گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌ویژه اداره های فرهنگی در اجرای برنامه های مناسبت‌های مهم ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی اهتمام جدی داشته باشند.

امیر ستوده‌فر با اشاره به اینکه اهداف انقلاب اسلامی برای دانشجویان و دانش آموزان تبیین شود، اضافه کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه های تکاب با برنامه ها و کارگاه های کارشناسی و علمی برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی بیشتر تلاش کنند.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha