دوچرخه‌سوار مهابادی مقام نخست مسابقات قهرمانی آذربایجان‌غربی کسب کرد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: "سینا کریم زاده" نوجوان این شهرستان مدال طلای المپیاد استعدادهای برتر آذربایجان‌غربی در رشته دوچرخه‌سواری را به خود اختصاص داد.

قرنی مصطفی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت دوچرخه‌سواری قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر آذربایجان غربی در ۲ گروه پسران و دختران، به میزبانی ورزشگاه غدیر در ارومیه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها ورزشکارانی از شهرستان‌های سلماس، بوکان، مهاباد، اشنویه، ارومیه در سه مرحله تعادل، سرعت و استقامت حضور داشتند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد  اظهار داشت: "سینا کریم زاده" نوجوان شایسته این شهرستان در این رقابت ها در مجموع موفق به کسب مقام اول و دریافت مدال طلا در گروه سنی نوجوانان (گروه د) قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر آذربایجان غربی شد.

مصطفی پور اضافه کرد: پس از "سینا کریم زاده"، "امیرحسین کشاورز" از شهرستان سلماس دوم و" محمدرضا محرمی" از شهرستان ماکو و "محسن منوچهرتبت" از شهرستان اشنویه رتبه‌ سوم مشترک را کسب کردند.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی پیشتر شاهد برگزاری تورهای بین المللی دوچرخه سواری و مسابقات معتبری بود اما در ٢ سال اخیر به خاطر شیوع ویروس کرونا اغلب این تورها لغو شدند.

این استان با توجه به هم مرز بودن با چهارکشور و پتانسیل های طیبعی به خصوص کوهستانی بودن منطقه می تواند با برگزاری تورهای متعدد میزبان بسیاری از مسابقات دوچرخه سواری کشور باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha