۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84573981
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های مسابقات بوکس قهرمانی استان همدان معرفی شدند

همدان- ایرنا- سخنگوی هیات بوکس استان همدان گفت: برترین های مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی نونهالان استان با برگزاری یک دوره مسابقه در خانه بوکس شهر همدان، انتخاب و معرفی شدند.

«مصطفی ساجدی» روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت‌ها ۵۰ بوکسور از شهرهای مختلف استان همدان در قالب ۱۰ وزن با یکدیگر پیکار کردند.

وی افزود: در پایان این دوره از مسابقات و در وزن ۳۷ کیلوگرم محمد امین زوار از نهاوند، ۴۰ کیلوگرم میکائیل عباسی از همدان، ۴۳ کیلوگرم پارسا ابراهیمی از فامنین، ۴۶ کیلوگرم علی رفیعی میرزا از نهاوند و در وزن ۴۹ کیلوگرم علی الوندی از اسدآباد عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

ساجدی خاطرنشان کرد: همچنین در وزن ۵۲ کیلوگرم امیرعلی اسکندری از ملایر، وزن ۶۱ کیلوگرم محمدمتین الماسی از همدان، وزن ۶۷ کیلوگرم حسین بختیاری از ملایر، وزن ۷۰ کیلوگرم رامین روستایی از ملایر و در وزن به اضافه ۷۰ کیلوگرم امیرحسین صنمی از مریانج قهرمان شدند.

وی یادآور شد: در بخش تیمی نیز نهاوند عنوان قهرمانی را به دست آورد، تیم‌های فامنین و مریانج به طور مشترک دوم شدند و تیم اسدآباد نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های بوکس قهرمانی نونهالان کشور را کسب کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha