۱۲ فقره پرونده تخلف برای نانوایی‌های میاندوآب تشکیل شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: طی یک روز، ۱۲ فقره پرونده تخلف برای نانوایی‌های متخلف در این شهرستان تشکیل و بیش از ۹۰ میلیون ریال جریمه برای متخلفان صادر شد.

اکبر اسدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای گزارش‌های رسیده مبنی بر نارضایتی مردم از واحدهای صنفی نانوایی به ویژه سنگک، طرح تشدید نظارت بر فعالیت‌ این واحدها در میاندوآب اجرا شد.

وی با بیان اینکه نظارت از واحدهای صنفی نانوایی هر روز ادامه می‌یابد، افزود: در روز اول این بازدیدها ۱۸ فقره بازدید انجام گرفت که برای ۱۲ واحد نانوایی پرونده تخلف تشکیل و ۹۰ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال جریمه برای آنها صادر شد.

وی اضافه کرد: گران فروشی، کم فروشی و عدم درج نرخ نامه از جمله عناوین تخلف این واحدهای صنفی بود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به تداوم روند نظارت از واحدهای صنفی نانوایی گفت: در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی شده و به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

اسدی افزود: شهروندان می‌ توانند گران فروشی یا هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا با خاطیان در این خصوص برخورد جدی شود.

شهرستان میاندوآب دارای ۴۰۵ واحد نانوایی با پروانه کسب بوده که از این تعداد ۳۰۵ واحد نانوایی یارانه‌ای نوع یک و ۱۰۰ واحد نیز یارانه‌ای نوع ۲ است.

همچنین از ۳۰۵ واحد نانوایی یارانه‌ای نوع یک، یک واحد بربری، یک واحد سنگک و مابقی لواش می‌باشد.

نانوایی‌های یارانه‌ای نوع ۲ هم دارای لواش، بربری و سنگک هستند.

میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha