مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

مشهد- ایرنا- شکست تیم فوتبال پدیده، استعفای سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا، کسب ۳۰ نشان پاراآسیایی و برگزاری نخستین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی کارگران کشور در مشهد از جمله مهم‌ترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته گذشته بود.

تیم فوتبال پدیده مشهد در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال عصر نوزدهم آذرماه در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که در پایان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب مهمان خود شد.

برگزاری مسابقات تیراندازی کارگران کشور

رییس انجمن تیراندازی کارگران خراسان رضوی گفت: نخستین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی بخش مردان کارگران کشور هجدهم آذرماه در مشهد برگزار شد.

معین معدنچی افزود: در این مسابقات ۱۷ تیم و ۶۰ ورزشکار در مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد، در رشته تفنگ بادی و تپانچه با هم رقابت کردند.

استعفای سرمربی تیم فوتسال فرش آرا

مدیر رسانه ای تیم فوتسال فرش آرا روز نوزدهم آذرماه گفت: مجید مرتضایی سرمربی این تیم استعفا داد.

رضا سالار افزود: مرتضایی از این به بعد به عنوان مدیر فنی تیم فوتسال مس سرچشمه در لیگ دسته یک فعالیت خواهد کرد.
برگزاری مسابقات کشتی فرنگی 

 دبیر هیات کشتی خراسان رضوی گفت: مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان انتخابی تیم استان شانزدهم آذر برگزار شد.

خسرو علیزاده افزود: این مسابقات یک روزه با حضور ۹۸ کشتی گیر و هشت تیم در پنج دور با برگزاری ۱۴۵ کشتی در خانه کشتی استاد توکل مشهد به پایان رسید.

کسب ۳۰ مدال پاراآسیایی
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزشکاران جانباز، معلول و نابینای این استان در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان که یازدهم تا پانزدهم آذرماه در کشور بحرین برگزار شد موفق به کسب ۶ نشان طلا، ۱۰ نقره و ۱۴ برنز شدند.
بازدید نایب رئیس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا
«ایوان تیخن» نایب رییس کنفدراسیون دوومیدانی اروپا در بازدیدی که سیزدهم آذرماه از ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد انجام داد، گفت: این ورزشگاه با توجه به برخورداری از پیست مطلوب و امکانات مناسب، قابلیت برگزاری بازی‌های بزرگ و جهانی در تمام ماده‌های دوومیدانی را دارد.

دعوت ۹ دوچرخه سوار به اردوهای تیم ملی

رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: ۹ دوچرخه‌سوار این استان به اردوهای تیم ملی سرعت، نیمه استقامت در شهر رشت و استقامت مردان در قشم دعوت شده‌اند.

مهدی روزبهان افزود: محمد دانشور، احمد نصرآبادی، حسن حصاری در رده بزرگسالان و امیرعلی علیزاده، سهیل عباسیان و بنیامین فنایی در رده سنی جوانان در اردوی سرعت و نیمه استقامت حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین امیرحسین محمدی به اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری استقامت و لیلا حیدری و یکتا غلامرضایی در رده سنی جوانان بخش بانوان برای حضور در اردوی سرعت و نیمه استقامت دعوت شده‌اند.

برگزاری مسابقات قویترین مردان خراسان رضوی

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: مسابقات قویترین مردان این استان دوازدهم آذر به میزبانی شهرستان چناران برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

سروش پورآزاد افزود: در این مسابقات ۶۳ ورزشکار در سه رده سنی و هفت رده وزنی به رقابت پرداختند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha