۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84571214
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان جنوبی از مجتمع گلخانه‌ای نهبندان بازدید کرد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی روز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر به نهبندان از فاز یک و ۲ مجتمع گلخانه‌ای این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش ایرنا هدف از انجام این بازدید اطلاع از وضعیت موجود و تسهیل شرایط برای واگذاری واحدهای گلخانه‌ای به متقاضیان طرح‌های کشاورزی بود.

مدیر جهاد کشاورزی نهبندان گفت: از مجموع ۵۴ واحد در نظر گرفته شده در فاز یک مجتمع گلخانه‌ای شهرستان نهبندان، قرارداد لازم برای ۲۷ واحد منعقد شده است.

علیرضا حیدرپور افزود: در این مجتمع ۹ واحد در حال فعالیت و ۲ واحد نیز در دست اجراست.

وی عنوان کرد: در فاز دوم و طرح توسعه مجتمع گلخانه‌ای نهبندان، ۳۰ هکتار اراضی برای احداث ۴۶ واحد گلخانه‌ای در نظر گرفته شده که در حال واگذاری است.

توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای در راستای تحقق برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی طبق بندهای سند سازگاری با کم‌آبی، به منظور مدیریت مصرف آب و توسعه کشاورزی صنعتی از اولویت‌ها در خراسان جنوبی است.

استاندار خراسان جنوبی که نهبندان را به عنوان نخستین مقصد سفرهای شهرستانی خود برگزید، امروز بدو ورود به نهبندان، مورد استقبال امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان این شهرستان قرار گرفت.

قناعت در ادامه برنامه سفر به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد و ضمن عطرافشانی با ذکر فاتحه‌ای، یاد شهدا گرامی داشته شد.

همچنین استاندار خراسان جنوبی به دیدار خانواده شهید محمدرضا سالمی در شهر نهبندان رفت و از خانواده این شهید والامقام دلجویی کرد.

قناعت از طرح‌های صنعتی و معدنی اکسید منیزیم و کنستانتره آهن در شهرک صنعتی نهبندان بازدید کرد، همچنین وی با حضور در فرمانداری و بخشداری مرکزی نهبندان به صورت چهره به چهره با همکاران خود در این مجموعه‌ها دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار با امام جمعه شهر نهبندان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار خراسان جنوبی به این شهرستان است.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان نهبندان در این سفر استاندار خراسان جنوبی را همراهی می‌کنند.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری بیرجند قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha