۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84570950
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسوولان همیشه پاسخگوی مردم باشند

۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸
کد خبر: 84570950
مسوولان همیشه پاسخگوی مردم باشند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی همواره و در هر زمانی پاسخگوی مردم باشند و در جوابگویی به اقشار مختلف خسّت به خرج ندهند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج اظهار داشت: پاسخگو بودن و دسترس بودن مدیران خیلی برکت دارد و مسوولان نباید از پاسخگویی به مردم بخل بورزند.

وی بر لزوم دیدار مدیران با اقشار مردم در برهه‌های زمانی مختلف تاکید کرد و افزود: سخاوت در وقت گوهر نایاب و نیاز امروز ما است و همه باید در خدمت به مردم و پاسخگو بودن به آنان تمام تلاش خود را بکار گیریم.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: هر مسوول همانطور که روز اول کاری خود دارای شور و شوق است، این حالت را باید تا آخرین روز خدمت‌اش داشته باشد و در انجام خدمات خود کوتاهی نکند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه خوب سخن گفتن هنر است، ادامه داد: طبق فرموده رهبری ما نوکر مردم هستیم و باید خالصانه و با فروتنی در خدمت اقشار مختلف ملت باشیم و مودبانه سخن گفتن و نرمخویی با مردم، سرلوحه رفتار مدیران باشد.

کردستان بیش از هر زمانی نیازمند توجه است

نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: امروز کلید واژه های همبستگی ملی، وفاق و همدلی رمز عبور کشور از شرایط سخت پیش رو در جنگ اقتصادی است.

پرویز اوسطی ادامه داد: مردم همیشه پای وحدت ملی بوده‌اند و این را ثابت کرده‌اند و اکنون مدیران باید مراقب این وحدت باشند و شرایط را به گونه ای فراهم کنند که کشور به سمت و سوی عمران جلو برود.

وی با اشاره به اینکه کردستان بیش از هر زمانی نیازمند توجه و حمایت است، اضافه کرد: کردستان ظرفیت‌های زیادی در ابعاد مختلف از جمله کشاورزی، مرزی بودن، وجود معادن، نیروی انسانی و فرهنگی دارد اما سهم این استان در تولید ثروت کشور ناچیز است.

نماینده قروه و دهگلان در مجلس اسلامی تاکید کرد: قطار توسعه کردستان راه افتاده است و علیرغم خدمات نظام، اما کماکان شکاف ها و عقب ماندگی ها زیادی وجود دارد و همه موظف هستیم سوار قطار توسعه شویم و برای پیشبرد آن تلاش کنیم.

اوسطی بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان برای پیشرفت استان تاکید کرد و گفت: امروز نیازمند مدیرانی شجاع و انقلابی در استان هستیم که بدون واهمه و با شجاعت برای توسعه استان و رفع مشکلات مردم گام بردارند.

وی یکی از مهمترین مشکلات استان را بحث اشتغال دانست و افزود: باید از ظرفیت هلدینگ‌های اقتصادی وابسته به دولت استفاده کنیم و معتقدم راهبرد اصلی برای رفع مشکل اشتغال شکل گیری زنجیره های ارزش در بخش های ختلف است.

امنیت کشور معیشت مردم و مشکلات اقتصادی دغدغه مجلس انقلابی است

نماینده مردم شهرستان های بیجار و یاسوکند در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: مجلس انقلابی یازدهم دغدغه امنیت کشور، معیشت مردم و مشکلات اقتصادی را دارد و همین دغدغه‌ها نیز باعث تصویب ۱۰ قانون جدید برای حمایت از اقشار مختلف شد.

علیرضا زندیان افزود: یکی از قوانین افزایش سرمایه شرکت های بورسی بود دیگری قانون مالیات بر منازل مسکونی خالی که باعث کاهش قیمت مسکن و اجاره بها شد، ضمن اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار خانه خالی در کشور شناسایی شده است.

وی ادامه داد: تغییر در شیوه نامه های بانک مرکزی از دیگر اقدامات مجلس است تا دیگر عده ای نتوانند با رانت و باندبازی در بازار ارز اخلال ایجاد کنند و معیشت مردم را به خطر بیاندازند.

نماینده بیجار و یاسوکند در مجلس شورای اسلامی به وضعیت نامناسب زیرساخت‌های استان به ویژه بحث جاده‌ها اشاره کرد و خواستار توجه به اصلاح راه‌ها و همچنین ایجاد زیرساخت برای اجرای منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha