یک نیکوکار مهریزی ۳۰ میلیارد تومان صرف ساخت خوابگاه دانشجویی کرد

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: جعفر شکیب یکی از نیکوکاران این شهرستان ۳۰ میلیارد تومان صرف ساخت خوابگاه ویژه دانشجویان دانشگاه یزد کرد.

رضا زارع زاده مهریزی روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا فزود: این خوابگاه در مدت یک سال در زمینی به مساحت یک و نیم هکتار با زیربنای سه هزار و ۵۰۰ مترمربع تکمیل شد.

وی با قدردانی از همکاری خیّران شهرستان با دولت در اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، امدادی و آموزشی بدون اشاره به تعداد اتاق ها و ظرفیت خوابگاه دانشجویی ادامه داد: این خوابگاه در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

این مسئول اظهارکرد: این فرد نیکوکار تاکنون در ساخت مدرسه، ورزشگاه، ساختمان دانشگاه و خوابگاه دانشجویی همکاری کرد و این اقدام خیرش نقشی مهمی در ارتقای سطح فرهنگی و آموزشی شهرستان دارد .

زارع زاده مهریزی بیان کرد: دولت از آمادگی خیران برای کمک در ساخت طرح‌های مختلف بر حسب نیاز در شهر و روستاها حمایت می کند و فضای همکاری بیش از گذشته فراهم است.    

به گفته فرماندار مهریز ایجاد فضای فضای مناسب فرهنگی و آموزشی برای تربیت نیروی انسانی و خوابگاه برای جذب دانشجویان جزو طرح‌های محوری شهرستان است.

زارع زاده مهریزی افزود: تجهیز خوابگاه به امکانات مورد نیاز از سوی دانشگاه یزد صورت می‌گیرد و همه باید دست در دست هم برای اعتلای منطقه در ابعاد مختلف تلاش کنیم.

مهریز سه مرکز آموزش عالی شامل پیام نور، آزاد اسلامی و پردیس دانشگاه یزد دارد که سه هزار نفر در این واحدها مشغول تحصیل هستند.

مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha