۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84569680
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سه بازیکن صنعت‌نفت آبادان در دیدار با سپاهان اصفهان غایب هستند

آبادان - ایرنا - مدیر فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: سه بازیکن تیم صنعت نفت به دلیل مصدومیت، بازی برابر سپاهان اصفهان را از دست دادند.

بهنام سراج روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: احمد اهل‌شاخه مدافع میانی و محمود مطلق‌زاده هافبک دفاعی تیم صنعت نفت هنوز شرایط آرمانی برای بازی کردن و قرار گرفتن در ترکیب تیم را ندارند و این دیدار را از دست دادند.

وی افزود:رضا جبیره مهاجم تیم نیز که به دلیل شکستگی دست چند بازی را از دست داده بود به این دیدار نرسید و سومین غایب تیم برابر سپاهان اصفهان خواهد بود.

وی گفت: البته در تیم صنعت نفت بازیکنان آینده‌دار و با تجربه‌ای حضور دارند که با نظر کادر فنی برابر سپاهان به میدان خواهند رفت.

سراج ادامه داد: بازی در اصفهان برابر سپاهان دشوار است و این تیم در برابر ما برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد آمد هر چند کادر فنی صنعت نفت آبادان برای کسب امتیاز در این دیدار برنامه‌های خاصی در نظر گرفته است.

وی افزود: تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در چهار هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال، برابر چهار مدعی اصلی قهرمانی به میدان رفت و به لحاظ کیفی بازی برابری را به نمایش گذاشت و در دیدار با سپاهان این روند را ادامه خواهد داد.

سراج گفت: بازیکنان صنعت نفت انگیزه مضاعفی برای کسب امتیاز در بازی سخت با سپاهان دارند و با روحیه بالا به مصاف این تیم خواهند رفت.

تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و سپاهان اصفهان روز پنجشنبه هفته جاری و از هفته نهم لیگ برتر جام خلیج‌فارس در اصفهان به مصاف هم می‌روند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha