آتش سوزی پراید یکی از تونل های محور یاسوج به بابامیدان را بست

یاسوج - ایرنا - سخنگوی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک دستگاه خودرو پراید در یکی از تونل های محور یاسوج- بابامیدان دچار آتش سوزی شد و در پی آن تونل بسته شده است.

محمدامین نیکویی‌نژاد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این حادثه که در تونل شماره پنج جاده یاسوج- بابامیدان رخ داده ساعت ۱۲ و ۲۸ دقیقه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

وی افزود: این حادثه تلفات انسانی و مصدومی نداشته اما به علت آتش سوزی یک دستگاه خودرو پراید و دود غلیظ فعلا تونل بسته شده است.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سرنشینان این خودرو قبل از اینکه دچار آتش سوزی شود از خودرو خارج شدند و مصدومی نداشته است.

نیکویی نژاد عنوان کرد: دو ستگاه آمبولانس اورژانس نورآباد استان فارس و پایگاه کوشک شهرستان بویراحمد در محل حادثه جهت امداد رسانی به مصدومان احتمالی ناشی از عارضه تنفسی به علت استنشاق دود و گاز در تونل مستقر هستند.

سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha