عربشاهی: شهرآورد بی‌کیفیت بود

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در شهرآورد به عنوان ویترین فوتبال ایران، دیدار بی‌کیفیتی را شاهد بودیم و متاسفانه سطح لیگ پایین آمده و مسابقه‌های جذابی را نمی‌بینیم.

«ضیاء عربشاهی» روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا، در رابطه با تساوی بدون گل تیم‌های استقلال و پرسپولیس در شهرآورد تهران اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد نبودیم. البته ۱۰ دقیقه اول بازی خوب و با سرعتی را مشاهده کردیم که فکر می‌کردم با این سرعت یک بازی جذاب را شاهد هستیم اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

وی افزود: متاسفانه در شهرآورد که ویترین فوتبال ایران است، چنین بازی بی‌کیفیتی را شاهد هستیم. این برای فوتبال ایران سَم است که بخواهیم چنین مسابقه‌ای را شاهد باشیم. متاسفانه سطح مسابقات پایین آمده و مسابقات جذابی را در روزهای اخیر شاهد نیستیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن انتقاد از سبک بازی سرخپوشان در این دیدار تصریح کرد: استقلال تیمی نبود که از ما امتیاز بگیرد. این تیم یکی از نقاط ضعفش خط دفاعش بود که آسیب پذیر است اما یحیی گل‌محمدی در این دیدار از یک مهاجم استفاده کرد. اگر در این دیدار از ۲ مهاجم استفاده می‌کرد، قطعا می‌توانستیم حریف را شکست دهیم.

عربشاهی خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس دوست دارند بازی هجومی ببینند. این خاصیت پرسپولیس است که با ارائه بازی‌های هجومی هوادارانش را خوشحال کند. خصوصا در شهرآورد. بازی با یک مهاجم نمی‌توانست پرسپولیس را برنده شهرآورد کند و باید این را بپذیریم که نتوانستیم به برد برسیم تقصیر خودمان هم بود.

وی در خصوص تاثیر مشکلات مالی در روند پرسپولیسی‌ها گفت: متاسفانه مشکلات وجود دارد اما دیر یا زود حل می‌شود. مجید صدری در پرسپولیس تنها است. متاسفانه چند ماه است که برای تیم رقیب مدیرعامل انتخاب کرده‌اند اما ما مدیر نداریم. به همین خاطر تیم دچار مشکل می‌شود.

پیشکسوت سرخپوشان در مورد اینکه بازیکنان با انتشار بیانیه در صفحه مجازی خود به صورت مشترک چندی پیش از شرایط گلایه کردند، تصریح کرد: پرسپولیس سکوی پرتاب است. شما بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی، علی علیپور، مهدی طارمی و ... را  ببینید که پرسپولیس سکوی پرتاب شد. این پرسپولیس است که به بازیکن هویت می‌دهد. حق بازیکنان است که به خواسته‌هایشان برسند و طبیعی است اما آنها کمی شرایط را باید درک کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha